
Persoonlijk, betrokken en succesvol
GX helpt organisaties om hun digitale communicatie consistent en relevant te maken. Kenmerkend is de betrokken en persoonlijke benadering in... Lees verder »
GX helpt organisaties om hun digitale communicatie consistent en relevant te maken. Kenmerkend is de betrokken en persoonlijke benadering in... Lees verder »
De tijd dat ‘digital’ grotendeels werd bepaald door het contentmanagementsysteem (CMS) is voorbij. De toekomst is aan het digital-experienceplatform (DXP),... Lees verder »
Veel b2b-ondernemingen zien op tegen de ontwikkeling van een nieuw e-commerce-, subscription- of loyaltyplatform. De reden? Lange aanlooptijden en hoge... Lees verder »
Abovo Maxlead beschouwt zichzelf als leider in de ‘uitdagersmarkt’. Een dienstverlener die klanten wil uitdagen om het beste uit zichzelf... Lees verder »
SQLI is een toonaangevend Europees concern voor digitale diensten. Het onderscheidt zich van andere partijen door als fullservice digital agency... Lees verder »
Adform is de markt flink aan het opschudden. Het global Demand Side Platform (DSP) kwam als eerste met ingebouwde cookieloze... Lees verder »
Shops United faciliteert voor webwinkels de koppeling met pakketvervoerders én haalt sinds eind januari bij een aantal klanten zelf PostNL-pakketten... Lees verder »
iClicks is één grote familie van inmiddels ruim negentig specialisten met een echte passie voor online. Door steeds vooruit te... Lees verder »