A/B-testen is noodzakelijk bij het optimaliseren van websites. De tijd van aanpassen op onderbuikgevoel en de effecten afwachten, is definitief voorbij. De markt is volwassen en zeer datagedreven. Vooruitstrevende bedrijven kunnen niet meer zonder.

“De shift van third-party naar first-party cookies en server-side-testen zorgt ervoor dat de markt wordt gedwongen om een keuze te maken in een volgende stap op het gebied van A/B-testen. Hierdoor komt men snel bij een betrouwbare partner terecht, die aan alle huidige en toekomstige eisen voldoet. Dus bij SiteSpect”, zegt managing director Maarten Plokker. “Bovendien stopt Google in september met het aanbieden en ondersteunen van Google Optimize & Optimize360, wat eveneens een verschuiving in de markt oplevert.”

Met de zuivere en rijke testdata van de A/B-testsoftware van SiteSpect maken kleine en grote bedrijven al meer dan tien jaar goed onderbouwde keuzes, besparen ze tijd en geld en verhogen ze hun online omzetten. Plokker: “Wij hebben een unieke gepatenteerde oplossing die ongelimiteerd testen aanbiedt, zowel aan de client side als de server side.”

Hij vervolgt: “A/B-testen is een continu proces, want het is voor bedrijven van levensbelang om te blijven optimaliseren en mee te gaan met de interne en externe ontwikkelingen. Nu de markt zich hier bewust van is, zien we de behoefte aan een goede oplossing, en ik kan wel zeggen dat wij het meest complete platform bieden dat er is.”

Naast A/B-testen biedt SiteSpect meerdere diensten aan, zoals de volledige personalisatie van de customer journey. Hierin wordt A/B-testen gecombineerd met AI.

Recente stories