Kwaliteit is meer dan kennis

NeoSEM is een onlinemarketingbureau dat gespecialiseerd is in e-commerce. Het bureau bestaat uit een jong en dynamisch team dat opvalt door zijn energieke bedrijfscultuur. “We ontwikkelen ons steeds meer van extern bureau tot vertrouwde strategische partner.”

Kwaliteit is meer dan kennis

NeoSEM maakt webshops en campagnes succesvol. Het onlinemarketingbureau focust zich daarbij vooral op e-commerce. “We zijn sterk in SEA, SEO, social advertising en CRO”, zegt eigenaar Jason Wu. “Met deze diensten genereren we meer traffic, vergroten we de online naamsbekendheid en verbeteren we de conversieoptimalisatie. We werken voor zo’n honderd toffe bedrijven. Hoe verschillend ze ook zijn, één ding hebben ze gemeen: een uitgesproken groeiambitie. En dat is precies waar wij voor willen gaan. Het geeft ons iedere keer weer ontzettend veel voldoening en energie om onze klanten te helpen hun ambities waar te maken.”

‘We gebruiken nieuwe tools en kanalen die ook aanslaan bij jongere generaties’

Informeel en dynamisch

“Ons team bestaat uit zo’n dertig jonge online strategen”, zegt Jason. “Het zijn stuk voor stuk gecertificeerde experts binnen hun vakgebied. Maar kwaliteit gaat verder dan alleen kennis. Van klanten hoor ik vaak dat onze medewerkers altijd lachen en relaxed zijn. Dat ze hen altijd even kunnen bellen om ergens over te sparren. Dat komt doordat onze mensen gedreven worden door passie, omdat ze doen waar ze goed in zijn en waar ze gelukkig van worden. Dit zorgt ervoor dat we ijverig en betrokken zijn. We denken dan ook graag proactief met onze klanten mee en blijven vragen stellen, zodat we net dat beetje extra impact voor onze klanten kunnen maken dat het verschil betekent tussen wel of geen succes.”

Innoveren

Jason richtte NeoSEM in 2016 op. In zeven jaar tijd is het uitgegroeid tot een succesvol bureau, getuige ook de hoge positie in de Emerce 100. “Daar zijn we met z’n allen ontzettend trots op”, zegt Jason. “Toch gaan we niet naast onze schoenen lopen: we blijven kritisch op ons eigen functioneren. Dat is toch echt een voorwaarde als je jezelf wilt blijven ontwikkelen. We zijn momenteel volop bezig om innovatieve producten en diensten uit te testen. Hierbij maken we gebruik van nieuwe tools en kanalen die ook aanslaan bij jongere generaties. Door nieuwe technologie te omarmen, blijven we fris en gedreven. En voegen we steeds meer waarde toe voor klanten, ook in de toekomst.”

Kwaliteit is meer dan kennis

Recente stories