Samen met Henry Handsome en Synetic is b2b-marketing-agency Gradient een krachtige geïntegreerde propositie gestart: Label134 combineert talent, flexibiliteit en ondernemerschap.

Zoals Gradient ook in eerdere edities van de Emerce 100 heeft verteld, staat dit bureau voor transformatie van b2b-marketing. “Wij fixen kapotte b2b-marketingsystemen”, legt CEO en co-founder Joost Jongbloed uit. “Kapotte systemen zijn te herkennen aan lange lead times, oplopende acquisitiekosten, campagnes met lage ROI en veel zure commerciële meetings. Met onze fixes zorgen wij ervoor dat marketingsystemen weer significant bijdragen aan winstgevende omzetgroei. In de Emerce 100 hebben we de afgelopen jaren erkenning van klanten gekregen. Dat is prachtig, maar ook wij weten dat je zo goed bent als je laatste werk.”

Label134

“Om de impact van onze filosofie en toegevoegde waarde verder te vergroten, zijn we tezamen met agencies Henry Handsome (brand design) en Synetic (digital development) Label34 gestart”, vervolgt Jongbloed: “100 talenten, 3 marketingdomeinen, 1 krachtige geïntegreerde propositie met de nadruk op ondernemerschap in combinatie met strengths-based talentontwikkeling. Het grote voordeel voor klanten is dat we de ideale combinatie zijn van talent, flexibiliteit en ondernemerschap: lean en mean. We kúnnen alles, het is aan de klant om af te nemen wat hij of zij het best passend vindt. En voor de ‘Gradiators’ is het natuurlijk geweldig om zich nog sneller en breder te kunnen ontwikkelen binnen onze eigen b2b-marketing-academy. Zo blijven we ook in 2023 b2b-marketing veranderen.”

Recente stories