DeliveryMatch combineert order-, transport- en shippingmanagement in één platform. Zodat alle saleskanalen en logistieke concepten in de hele keten naadloos op elkaar aansluiten.

Klanten verschillen, maar iedereen wil dat een bestelling wordt geleverd op het moment dat het uitkomt. Ze willen dat verzenders verschillende bezorgopties bieden en betrouwbaar zijn. Ze hoeven hun bestelling niet altijd zo snel mogelijk te ontvangen, maar wel op het moment en de plaats die hen uitkomen.

DeliveryMatch zorgt dat bedrijven dit kunnen garanderen. Het bedrijf biedt een all-in-one order-, transport- en shippingmanagementsysteem dat de regie over de hele logistieke keten uit handen neemt. Dit proces start bij de ‘eerste klik’ en eindigt met de ‘last mile’. “We integreren bijvoorbeeld check-outs in webshops, waardoor de logistieke mogelijkheden in realtime worden doorgerekend en betrouwbare verzend- en afleveropties worden aangeboden”, zegt COO Tom van Dam.

Hogere betrouwbaarheid

Of het nu gaat om een webwinkelier, een omnichannel retailer met verschillende winkels en verkoopkanalen, een fabrikant of een (e)fulfillmentbedrijf: ze zijn allemaal gebaat bij de mogelijkheden die DeliveryMatch biedt om klantwensen te vertalen in betrouwbare logistieke processen.

Een betere logistiek leidt niet alleen tot een hogere klanttevredenheid en tot een hogere omzet, zegt Van Dam. “Het betekent ook een hogere trefkans, met minder frictie en minder kosten. Door realtime inzicht in de logistieke keten is het mogelijk om pieken en dalen te mijden, waardoor zich minder vertragingen en mislukte leveringen voordoen. Bovendien leidt het tot een lagere CO2-uitstoot.”

Recente stories