Penfield Digital verstevigt zijn positie in marketing automation en daarbuiten. De ervaren Salesforce Consulting Partner ontwikkelt exclusieve journeys en apps voor resultaatgerichte marketing- en salescampagnes.

Penfield Digital maakte in 2018 een vliegende start op de Nederlandse markt als Salesforce Powerhouse. Na de overname door Assist Digital wil Penfield Digital zijn positie nu verder consolideren, zegt commercieel directeur Rommert Crépin. “Goede kennis van het Salesforce-platform is moeilijk te vinden. Onze solution architects beschikken niet alleen over alle vereiste certificaten, maar hebben ook de juiste praktijkkennis. Wij zijn geen generalist, maar geloven in specialistische lokale kennis. Ingewikkelde cloud- en applicatielandschappen maken we gebruiksvriendelijk en schaalbaar.”

Penfield Digital implementeert Salesforce naar de behoeften van de individuele klant. Daarbij verdiept het zich in diens marketingstrategie door goed te luisteren. Crépin: “Maatwerk in het Salesforce-ecosysteem is elementair bij complexe situaties, bijvoorbeeld wanneer er meer clouds in het netwerk zijn of bij koppeling van andere platforms, zoals de webwinkels Shopify en Magento of het sollicitantenvolgsysteem ATS. We hoeven de kennis die daarvoor nodig is niet in te vliegen. Die kwaliteit hebben we zelf in huis.”

Doelgroepen van Penfield Digital zijn onder andere de retailmarkt en professionele dienstverlening. “Als specialist en strateeg zorgen wij voor een gestroomlijnde customer journey, of het nu gaat om consumer goods of talent recruitment. Ook vacatures kun je immers verkopen als product, want goed personeel is schaars en moet je een verleidelijke klantervaring bieden.”

Recente stories