De digitale volwassenheid van organisaties groeit en daarmee de vraag naar fullservice digital partners, merkt Hoppinger. Hun missie: ‘Het versnellen van impactvolle groei en innovatie.’ Het sleutelbegrip is ‘digitale ervaring’.

Dirk-Elias Scheele, Managing Director, legt uit hoe Hoppinger werkt: “We ontwerpen en ontwikkelen digitale platformen waarmee organisaties direct in contact staan met de doelgroep, op basis van één totaalervaring. Dit doen wij als fullservice, strategisch partner aan de hand van vier expertisegebieden: business, user, technology en data. Het doel: een digitale ervaring die onderscheidend en op maat is voor de doelgroep. De continue waarde-uitwisseling tussen business en user is de basis voor digitale groei. Om dit te kunnen realiseren moet je kunnen vertrouwen op een toekomstbestendig fundament van headless platformtechnologie en -data.”

Hoe kan Hoppinger digitale groei en innovatie bij organisaties versnellen? Scheele: “Wij ontwerpen en ontwikkelen platformen op basis van onze gestandaardiseerde platformcomponenten en best-of-breed solutions. Hier voegen wij op maat software en design aan toe. Meer focus, minder risico, meer impact.”

Hoppinger kan daarbij bogen op sectorspecifieke kennis en kunde. “Daarmee versnellen we de digitale transformatie. Wij kennen de businessmodellen, de partners en de eindgebruikers in diverse sectoren”, stelt Scheele. Een fraai voorbeeld is volgens hem SSH Student Housing: “In plaats van deeloplossingen met verschillende digitale platformen en applicaties zijn wij uitgegaan van de student; alles wat die nodig heeft om fijn te huren bij SSH – van het zoeken naar een woning tot de sleuteloverdracht tot het vertrek – dit kan binnen één platform, één totaalervaring.”

Recente stories