Het is dit jaar niet makkelijker geworden om pakketjes de wereld rond te sturen. Tegelijk hebben de coronalockdowns het online shoppen een enorme boost gegeven. In het Smart E-commerce Report kijkt UPS alvast vooruit naar de...
Jongeren zijn een kritische doelgroep. Zij voelen haarfijn het verschil aan tussen doorsnee reclame en relevante content met een authentiek verhaal. Daarom vragen merken VICE+ om branded content voor campagnes te...
Verkopen op marketplaces biedt grote voordelen, mits serieus aangepakt, weten Twan Rutten, Joeri ter Beek en Bart van den Tol uit ervaring. Met slimme software en advies op maat helpt Vendiro ambitieuze klanten om op...
Candid heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot het grootste onafhankelijke marketing- en communicatieplatform van Nederland. “Vanuit onze disciplines realiseren we groei voor onze klanten”, zegt Ruud Wanck, CEO van...
De Zweedse fintech Klarna groeide uit tot marktleider door een groeimotor te zijn voor retailers wereldwijd. Een extreme klantgerichtheid en gebruiksvriendelijkheid transformeerden de betaaloplossing tot een ware shopbeleving.
Begin 2020 bundelden logistiek specialist Bleckmann en modebedrijf Chiquelle hun krachten. Ondanks de coronapandemie zorgden ze er samen voor dat Chiquelle maandelijks groeide. Beide bedrijven blikken terug op het eerste jaar...
Youvia, voorheen DTG, neemt je alle onlinemarketingactiviteiten uit handen. Als dé gids voor ondernemers in het online landschap. Youvia is de one stop shop om vind- en zichtbaarheid, reputatie én promotie te regelen. “Je...
Emark is een growth partner die technologie, data, creativiteit en consultancy combineert. Het bureau helpt bedrijven om loyale eindklanten te creëren. “De klant centraal zetten betekent de data centraal zetten. Dat is...
Ambitieuze bedrijven online laten groeien dat is wat We Provide doet als digitaal bureau met een sterke focus op techniek. “Met zo’n 35 developers excelleren wij in complexe projecten en helpen wij klanten verder in het...
Door het eigen product MACH Composer ‘weg te geven’ als opensourcesoftware openden zich nieuwe deuren voor het Utrechtse bureau Lab Digital. Niels Smits en Pim Vernooij begonnen hun gezamenlijke bedrijf zes jaar geleden en...
De opkomst van de marketplaces ontgaat niemand in de retail. Daarnaast groeit de markt van e-commerce ook nog eens enorm hard en de helft van die transacties gaat via marketplaces. “Dit zal naar zo’n 75% groeien”, zegt...
Onafhankelijk, transparant en gefocust op kennisoverdracht. Dat is hoe het Groningse bedrijf DigitalWorks eruit springt in de competitieve markt van digital consultancy. “Grote firms opereren vooral strategisch, terwijl wij...
Bij Proserve geloven ze dat de lat altijd hoger gelegd kan worden. “Een open bedrijfscultuur, waarin we elkaar en onze klanten uitdagen om kwalitatief het beste werk te leveren. We inspireren elkaar en zorgen op deze manier...
Increase en Slimster.nl gaan als bedrijven met dezelfde eigenaars hand in hand. Deze werkwijze werpt zijn vruchten af. Met langdurige klantrelaties, stevige groei en succes bij de Dutch Search Awards en een Friends Of Search...
Digitaal bureau Elephant functioneert als verlengstuk van zijn opdrachtgevers. “Wij zijn de digitale afdeling die je zelf niet hebt. Wij bieden de kennis en kunde die niet iedereen in huis heeft, maar die wel nodig is om te...
Digitalisering leidt tot kansen zegt Gerard Pastwa, CEO van de Hoppinger Group. “Om de maatschappij en economie van morgen vitaal en inclusief te houden, moeten we digitale technologie en data benutten op een manier die kansen...
Het bijhouden van kennis van onlinemarketingontwikkelingen is essentieel om in dit vakgebied vooruit te komen. Maar wie hiervoor aanklopt bij Competence Factory krijgt standaard meer. Creativiteit, balans en entrepeneurial skills...
Waar de meeste grote sites generiek verkeer hebben, bereikt [M]media mensen heel gericht, op het juiste moment met een opvallende boodschap. “Wij werken samen met ruim 90 websites en apps die opereren binnen de vijf channels...
De zeven bureaus die deel uitmaken van Handpicked agencies zijn zelfsturend en staan onder leiding van een gedreven ondernemer. Ze vormen tegelijkertijd een hechte familie die dezelfde set kernwaarden deelt. De drive om het...
Het is een fantastische leerschool geweest voor SoftwareONE, specialist in clouddiensten en software. Na een reeks overnames, waaronder COMPAREX, kiest het bedrijf voor volledige transformatie: “We zijn trots dat het gelukt...
Techniek maakt alles mogelijk, maar mensen maken het verschil. “Online bezoekers, klanten, medewerkers: hun unieke gedrag bepaalt hoe relevant een bedrijf is in haar online dienstverlening”, zegt Harald Middel, directeur...
Maileon Benelux is exclusief distributeur van Maileon-e-mailmarketingsoftware. Het bedrijf werd in 2019 opgericht door Menno Worst en Bjorn van Breemen. Hun ambitie: het ingedutte ESP-landschap opschudden en binnen drie jaar...
Traffic Builders viert zijn 20e verjaardag. Al jaren loopt het digital mediabureau voorop in datagedreven branding en sales. Volgens managing director Talitha Zwagers is dit het gevolg van een bedrijfscultuur waarin vernieuwing...
“We willen best-in-class worden in conversie-optimalisatie (CRO) en zochten daarvoor een samenwerkingspartner die de lat net zo hoog legt als wij”, vertelt Lisanne van de Weijgert, customer experience lead bij Hallmark, dat...
Wunderman Thompson Commerce is sterk in het samenbrengen van mensen, processen, technologie en data. Met een duidelijke visie op e-commerce. “Om succesvol te zijn in e-commerce is het essentieel om doelgroep en klantgedrag te...
Adeptiv is een gerenommeerde ‘customer journey marketing’-groep. Het bedrijf is recent gefuseerd met Springbok om zijn propositie verder te versterken. Maar wat is nu het onderscheidende vermogen van Adeptiv en de...
463 miljard gigabyte. Zoveel data zal naar schatting in 2025 wereldwijd gecreëerd worden. Per dag… Ook anno 2021 is de datastroom al gigantisch. De uitdaging om daarin op te vallen wordt steeds groter, legt Meltwaters Area...
Steeds vaker kloppen bedrijven bij Conclusion aan voor grote strategische vraagstukken op het snijvlak van business en IT. Conclusion bedenkt hiervoor complete oplossingen en voert die vervolgens uit. “Zo helpen we...
“Bij Triple delen we dezelfde droom: iedere dag de digitale wereld mooier en effectiever maken”, zegt commercieel directeur Ben van der Burg. “Voor ons is het niet genoeg om een oplossing met ‘wauw-effect’ te...
Waarom je influencermarketingbureau herpositioneren als je zo goed aangeschreven staat? “De toekomst van influencermarketing zit niet in human billboarding, maar in consumentenonderzoek, strategische partnerships en...
Mirabeau is onderdeel van Cognizant Digital Experience. Pradipto Basu, Head of Digital Experience, deelt met Edgard Beckand en Emar Vegt een visie op de toekomst van strategy & design. “Strategy & design heeft een...
“De tijd dat je social media er een beetje bij kon doen, is officieel voorbij”, aldus Diederik Chevalier, CEO van social mediabureau Somention. “Steeds meer merken worden zich ervan bewust dat social media een vak apart is....
Transsmart levert software om de e-fulfilment van webshops te optimaliseren. “Het draait hierbij vooral om de checkout”, zegt Pieter Schalk, directeur salesinnovatie Europa. “Veel bedrijven geven deze cruciale stap uit...
Data was jarenlang topprioriteit voor een 360-graden-klantbeeld, targeting en actionable insights. “Met de huidige hoeveelheden informatie en data kunnen we optimaal inspelen op de klant(reis). Bezoekers verwachten content die...
Team ITG wil marketeers met innovatieve oplossingen bevrijden, zodat ze de ruimte hebben om vooruit te denken. “In onze software werkt alles supersimpel. Dat geeft onze klanten alle vrijheid om succesvol te zijn.”
Erik van der Meer en Matthijs Klinkert stellen vast dat design steeds meer technologisch gedreven wordt en een grote maatschappelijke impact heeft. Dit betekent dat de belangen van alle betrokkenen in het ontwerpproces moeten...
Covid heeft voor een landverschuiving gezorgd in de manier waarop we ons gedragen; als mens en consument. Elke afzonderlijke ervaring – hoe en wat we kopen, hoe en waar we werken en hoe we interacteren met anderen – is...
OrangeValley is het toonaangevende Nederlandse bureau voor datagedreven digital marketing. Voor ambitieuze professionals die verder willen groeien, in hun vak en als mens, biedt het bureau volop uitdagende mogelijkheden,...
Olifant Media, het online marketingbureau voor Search en Social, ziet een geweldige versterking in klant gecentreerde teams. “Zo maken we onze klanten online succesvol!” “Als je kijkt naar de doelstelling van Olifant...
“Waarom ben ik relevant en waarom ben ik over drie jaar nog steeds relevant?” Dit is volgens Prof. dr. Toni Sfirtsis de cruciale vraag die ondernemingen zichzelf moeten stellen om hun continuïteit te waarborgen. Volgens...
Intensieve interactie. Dat is wat Kaliber, digitaal bureau, met een ijzersterke combinatie van strategie, technologie en creativiteit doet. Alles is erop gericht om mensen te activeren. “Kies voor dingen die betekenisvol...
Al sinds de opkomst van e-commerce in Nederland verzorgt MultiSafepay de betalingen voor online bedrijven. Binnenkort komt het innovatieve bedrijf met een full omnichannel oplossing. Daarmee worden alle betaalkanalen...
Wie denkt dat de media te versplinterd zijn om consumenten nog met één boodschap te kunnen bereiken, is bij Talpa Network aan het verkeerde adres. Zij kunnen elk verhaal vertellen via hun netwerk van meerdere kanalen en...
Bij Osudio werken collega’s uit verschillende disciplines samen aan een project. Maar hoe pak je dat op een effectieve en succesvolle manier aan als iedereen thuis moet werken? Volgens Julie-Sofie Weye Hemdorff en Maarten...
rb2 is een technisch developmentbureau dat al sinds 2005 innovatieve digitale oplossingen realiseert. Dit jaar verwierf het bedrijf voor het eerst een toppositie in de E100. “We zijn aangenaam verrast”, zegt medeoprichter...
Autoriteit. Dat is Xebia’s missie in één woord. Met andere woorden: thought leader op alle gebieden van digitale transformatie en toonaangevend op specifieke vakgebieden. Dat zit in het DNA van alle consultants, vertellen...
Leadrs is een online marketingbureau dat bedrijven helpt meer omzet uit leads te genereren. “Onze aanpak begint met een goed onderbouwde businesscase”, zegt directeur-eigenaar Jordi Damen. “Hierin laten we zien hoeveel...
Met trots kijken de drie directeuren van Netvlies terug op het afgelopen jaar waarin het bedrijf zichzelf herontdekte en zijn ambities, propositie en strategie aanscherpte. “Onze nieuwe pay-off sluit hier perfect bij aan:...
Elevate Digital start initiatieven vanuit een visie dat alles wat zij doen voor impact moet zorgen op de onlinemarketingcultuur. Samenwerken is het fundament. Creativiteit de kracht. Innovatie de tactiek.
Dankzij de strategische keuze om te investeren in b-to-c en in een Fan Centric-groeistrategie tonen RTL’s jaarcijfers 2020 een financieel gezond bedrijf. “We laten alle lokale spelers en zelfs een aantal Amerikaanse partijen...
“SAP heeft een digitaal cloudplatform om klantprocessen over de hele breedte van een bedrijf te verbeteren”, zegt Maurits van den Berg, Head of SAP Customer Experience. “Dit platform bevat intelligente oplossingen op het...
Online marketing kan behoorlijk complex zijn. Wie hierin succes wil boeken, zorgt voor een team met een hoog kennisniveau waarbij individuele skills optimaal tot uiting komen. Zo creëer je een eenheid die werkt als een goed...
Samen ondernemen en samen met klanten groeien. Voor Gradient is het de basis waarop het als digitale groeiversneller voor B2B-bedrijven opereert. Een goed product, een goed verhaal én vooral een perfecte manier van leveren....
“Geldvoorelkaar.nl is een marktplaats voor geld”, zegt oprichter Edwin Adams. “We koppelen vraag en aanbod van geld aan elkaar en zijn één van de pioniers in crowdfunding. We doen dat om het midden- en kleinbedrijf, de...
Us Media is er voor organisaties met serieuze online uitdagingen. Denk aan maatwerkoplossingen die tastbaar resultaat opleveren: meer omzet, betere processen, extra donateurs en klanten die terugkomen. “Wij matchen met...
Dat searchenginemarketing werkt, hoef je het onlinemarketingteam van Semwerkt niet te vertellen. Het Hoornse bedrijf is gespecialiseerd in SEA en SEO: hoe zorg je ervoor dat webshops hun maximale omzet halen? Samen met hun...
Het marketingdomein wordt steeds breder, in technologie, in kanalen en in disciplines. Dit creëert een uitdaging: hoe bepaal je welke innovaties je inzet voor jouw marketingorganisatie? En hoe vind je de ideale combinatie van...
Als je doet wat je altijd hebt gedaan, dan moet je niet verwachten dat de uitkomst plots zal veranderen. Daarom zoekt online marketingbureau Fosby altijd naar nieuwe mogelijkheden om met e-commerce voor betere resultaten te...
Mollie, pionier in de paymentindustrie, is van start-up uitgegroeid tot unicorn. Een waardevolle ondernemerservaring om te delen. Stefanie Richheimer, VP Western Europe Mollie: “Elke onderneming kan groeien, daar zien we...
Hipex is al jarenlang een kwalitatief sterke speler als het gaat om e-commerce hosting. Innovatie is hun eerste natuur. In de huidige tijd is een webshop voor bedrijven uitgegroeid tot het belangrijkste kanaal. Hipex helpt...
Het afgelopen jaar heeft weer bewezen dat geen bedrijf zonder digitaal plan, platform of communicatiebeleid kan. Maar waar moet je precies op inzetten? Dat inspireert Endeavour, dat graag de gidsrol vervult en jou helpt om de...
Eigenaren Eeke Olijve en Mareille Raeimakers zijn erin geslaagd om een ánder fullservicebureau neer te zetten met Limesquare. “Ons doel is om het meest klantgerichte marketingbureau van Noordoost-Nederland te zijn.”
Ematters is een marketing-automationbureau waarbij de driehoek klant, medewerkers en partner ervoor zorgt dat er synergie is om op een prettige manier te groeien en te innoveren. “Wij werken met een mooi team van mensen met...
De e-commercemarkt groeit hard, nationaal en zeker ook internationaal. Dankzij een sterk wereldwijd netwerk is PostNL altijd als eerste op de hoogte van internationale ontwikkelingen en regelgeving. Hier spelen ze slim op in...
Hoe ga je van een statische website naar een digital experience? Van iets wat geld kost naar iets wat business oplevert? Wie wil aanhaken bij de digitale transformatie, weet dat het aanschaffen van een paar techtools niet...