Adwise: Your Digital Brain

Adwise: Your Digital Brain

Het marketingdomein wordt steeds breder, in technologie, in kanalen en in disciplines. Dit creëert een uitdaging: hoe bepaal je welke innovaties je inzet voor jouw marketingorganisatie? En hoe vind je de ideale combinatie van tech, data, creativiteit en performance?

Organisaties die het snelst innoveren op marketing en technologie winnen op lange termijn. Maar marketinginnovatie is geen doel op zich. “Wat je wilt, is dat je slimme keuzes maakt in het combineren van strategie met digitale ontwikkelingen”, zegt Gijs Westerbeek, CEO bij Adwise. “Bij Adwise helpen we klanten niet alleen om de eerste te zijn, maar vooral om de slimste te zijn. Je wilt niet alles uitvoeren, maar het juiste. Je wilt niet trends najagen, maar duurzame toepassingen voor jouw business.”

Relevante innovaties

Adwise test altijd eerst zelf nieuwe ontwikkelingen. Zoals innovaties op het gebied van social commerce, account based marketing of kanalen als Clubhouse. Vervolgens brengt Adwise deze bij klanten. Snelheid en pragmatisme zijn hierbij leidend. “We staan erom bekend dat wij de complexiteit van marketing toepasbaar maken voor de klant, en dat wij innovaties alleen doorvoeren als het relevant is. Kun jíj hier wat mee? Brengt het langetermijngroei voor jouw organisatie?”, zegt Westerbeek.

‘Winnende organisaties innoveren het snelst op het gebied van marketing en technologie’

Een jaar of tien geleden was marketing overzichtelijk. Inmiddels telt het talloze specialisaties en dat maakt strategische marketing een uitdaging. “Wat wij zien bij organisaties is dat het een uitdaging is om performancemarketing, data, technologie en creativiteit te integreren. En vooral om die elkaar te laten versterken. Wij bieden ze daarom multidisciplinair aan in elke samenwerking.”

Boven op de trends

Innoveren op marketing zit niet bij alle organisaties in het DNA. Daarom is een betrouwbare marketingpartner onmisbaar, stelt Westerbeek. “Want marketing en innovatie zijn wel ónze corebusiness. Met meer dan honderd medewerkers zitten wij boven op ontwikkelingen en via onze Chapters en Guilds halen we deze op. We stimuleren onze mensen en klanten om (inter)nationale prijzen te winnen met innovatieve marketingcases. En dit werkt super, met 97 nominaties en awards voor onze klanten in de afgelopen vijf jaar!”

Agency-onafhankelijk

Behalve innoveren wil Adwise vooral dat de marketingorganisatie van klanten naar een hoger niveau groeit. “We zeggen altijd: we willen klanten ‘agency-onafhankelijk’ maken, vooral in marketingactiviteiten die hun business drijven. Sommige marketingspecialismen zijn zo belangrijk voor een organisatie, dat je die volledig in eigen huis wilt hebben. Met bijvoorbeeld onze Adwise Academy borgen we innovatie en de toepassing ervan bij onze klanten.” Die nauwe samenwerking en betrokkenheid zorgen voor een zeer hoge waardering voor Adwise.