Transparant in online marketing

Leadrs is een online marketingbureau dat bedrijven helpt meer omzet uit leads te genereren. “Onze aanpak begint met een goed onderbouwde businesscase”, zegt directeur-eigenaar Jordi Damen. “Hierin laten we zien hoeveel leads ieder online kanaal oplevert, tegen welke kosten en hoe een bedrijf kan opschalen om haar omzet- of recruitmentdoelen te realiseren. De doelen maken we meetbaar en transparant door koppelingen te maken met CRM- of HRM-systemen van onze klanten. Op basis van deze data én onze benchmark rapportages optimaliseren we de Google ads-, social-, SEO- & e-mailcampagnes voor onze opdrachtgevers. Dit levert hen meer nieuwe eindklanten of nieuwe collega’s op, of het behoud ervan. Onze werkwijze is pragmatisch & holistisch. We optimaliseren niet één, maar alle marketingkanalen en stemmen ze op elkaar af. Een klant heeft altijd 1-op-1 contact met één van onze specialisten die werken in een dedicated team. Hierdoor kan er altijd snel geschakeld worden. We zitten dicht op de business van onze klant, zodat we hem proactief kunnen voeden met adviezen over het verbeteren van zijn processen en campagnes. Onze belangrijkste USP is onze transparantie. We verantwoorden maandelijks iedere uitgegeven marketingeuro alsof deze uit onze eigen portemonnee komt. Daarbij laten we zien hoeveel omzet of rendement er per kanaal gegenereerd is en stellen we, indien nodig, een kanaal bij. Leadrs is bekend om de GIF’jes die het in haar communicatie gebruikt. We zijn actief voor bedrijven die veel leads nodig hebben, veel vestigingen hebben of die deels online, deels offline verkopen. Dankzij onze aanpak onderscheiden bedrijven zich van hun concurrenten en groeien ze uit tot marktleider.”

Transparant in online marketing

Recente stories