“Waarom ben ik relevant en waarom ben ik over drie jaar nog steeds relevant?” Dit is volgens Prof. dr. Toni Sfirtsis de cruciale vraag die ondernemingen zichzelf moeten stellen om hun continuïteit te waarborgen.

Volgens de prof, expert op het gebied van Strategic Innovation & Future Leadership en Associate Professor bij TIAS School voor Business and Society, vervult e-business een sleutelrol bij het beantwoorden van die vraag.

Toni Sfirtsis: “Huidige technologische ontwikkelingen, zoals Big Data en AI, zorgen dat de klant steeds beter is geïnformeerd en via meerdere kanalen toegang heeft tot alle mogelijke diensten. Maar ook dat ondernemingen beter zicht hebben op wat de klant wil op welk moment. Als gevolg daarvan wordt de e-business-based interface tussen klant en onderneming, steeds meer de plek waar de uiteindelijke klantbeleving plaatsvindt. De ultieme uitdaging? Hoe creëer je een experience die de klant uitnodigt terug te komen?”

Kennis direct toepasbaar
“Het antwoord van TIAS op die vraag: in een wereld die steeds sneller verandert, zul je de wereld, de ‘society’, naar binnen moeten halen en je organisatie daarop inrichten. Vanuit die visie worden alle TIAS-programma’s vormgegeven. Dat betekent dat de kennis die we delen direct toepasbaar moet zijn. Al onze docenten staan naast hun academische carrière daarom met één been in de praktijk. Zo ontstaat een combinatie van up-to-date wetenschappelijke kennis met talrijke praktijkvoorbeelden en casuïstiek waarmee je de volgende dag direct impact kunt hebben. Volgens deelnemers hét argument om voor TIAS te kiezen.”

Technologische kansen benutten
“Wil jij bijdragen aan de relevantie van jouw organisatie en technologische kansen optimaal benutten? Bekijk dan online opleidingen (https://www.tias.edu/opleidingen/vind-een-opleiding) van TIAS School for Business and Society op het gebied van Innovatie, Informatiemanagement & Commercie.“

https://www.tias.edu

 

Recente stories