Altijd op zoek naar nieuwe records

Als je doet wat je altijd hebt gedaan, dan moet je niet verwachten dat de uitkomst plots zal veranderen. Daarom zoekt online marketingbureau Fosby altijd naar nieuwe mogelijkheden om met e-commerce voor betere resultaten te zorgen. ‘Wij schudden de boel graag een beetje op.’

Je moet het maar durven: zeggen dat je records gaat breken. Online marketingbureau Fosby deinst daar niet voor terug, sterker nog: dat is hun eerste belofte aan een nieuwe klant. Managing director Jeroen de Koning: “Dat maakt meteen ons gezamenlijke doel helder: wat wil je verbeteren, wat gaan we beter doen dan ooit?” De naam Fosby hebben ze afgeleid van de Amerikaanse hoogspringer Dick Fosbury, die op de Spelen van 1968 de wereld versteld deed staan met een nieuwe hoogspringtechniek en prompt het goud pakte. “Hij durfde naar zijn techniek te kijken en die opnieuw uit te vinden. Die frisse blik, die durf, dat is waar wij ons aan spiegelen. Nieuwe dingen proberen, geijkte processen aanpakken en opschudden, op elk gebied de performance verbeteren. Als je jezelf als doel stelt om bij een webshop het hoogste aantal transacties per dag te overstijgen, ik noem maar iets, dan kijk je meteen al anders naar wat je aan het doen bent.”

De Koning geeft geregeld in-company trainingen in Google Ads en Google Analytics en ziet dan wat er aan mogelijkheden allemaal over het hoofd wordt gezien. “In e-commerce is alles meetbaar; we moeten onze reputatie van record breaking agency dus wel waarmaken. Dat doen we met kennis, expertise en tools, maar vooral met onze frisse kijk op de business van de klant.”

En de klant? “Die moet vooral durven. Zonder durf kun je je niet onderscheiden van de concurrentie. En dan breek je nooit records.”

www.fosby.nl

Altijd op zoek naar nieuwe records

Recente stories