‘Wij bevrijden marketeers’

‘Wij bevrijden marketeers’

Team ITG wil marketeers met innovatieve oplossingen bevrijden, zodat ze de ruimte hebben om vooruit te denken. “In onze software werkt alles supersimpel. Dat geeft onze klanten alle vrijheid om succesvol te zijn.”

Managing Director Sjuul van der Leeuw zit op zijn plek bij Team ITG: “Mijn achtergrond in technische bedrijfskunde en mijn commerciële instelling vallen hier volledig samen. Ik hou ervan om bedrijven – met een technische component – te bouwen en te laten groeien. Mijn jarenlange ervaring bij Vattenfall, BelVilla en e-Village is waardevol. Naast kwalitatieve producten is belangrijk hoe je ze succesvol in de markt zet. Dat is precies wat ik interessant vind en dagelijks toepas bij Team ITG. Aansluitend bij de wensen van onze klanten ontwikkelen we onze martech services, die we wereldwijd aanbieden. Onze klanten weten dat we ons altijd 100% voor ze inzetten.”

Team ITG

Technology-led marketingbureau Team ITG is sinds kort de nieuwe naam van e-Village. Waar e-Village bekendstond als dé expert op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation zet Team ITG dit voort met als extra toevoeging een compleet portfolio van marketingoplossingen. Naast een veelbelovende roadmap met focus op datamarketing maakt de revolutionaire software CanopyDeploy (voorheen Clang) nu deel uit van een krachtige marketingsuite: CanopyCloud.

‘Onze klanten weten dat we ons altijd 100% voor ze inzetten’

Bredere positionering

Van der Leeuw: “We hebben continu ons marketing automation platform CanopyDeploy naar een hoger niveau getild. De techniek is toegankelijk gemaakt. De klant kiest niet tussen marketing of technologie, maar wil eenvoudig online marketing bedrijven en maximaal resultaat behalen. Ook onze services hebben we verder uitgebreid: van strategie en design tot aan het bouwen van verrassende omnichannel campagnes. We zorgen ervoor dat datgene wat we ontwikkelen naadloos aansluit bij de wens van de klant. In de service en ondersteuning zijn we superbenaderbaar. We doen dit trouwens écht in de breedste zin van het woord, bijvoorbeeld met ons ‘Samen Sterker’-programma. Hiermee ondersteunen we klanten, partners en medewerkers om goed de lockdown door te komen met fitness en yogalessen, kleurboeken voor kinderen en coaches voor medewerkers.”

Internationale groei

“Onze naamswijziging komt op een logisch moment. Onze expertteams werken voor klanten en partners over de hele wereld aan innovatieve oplossingen. Deze klantenkennis helpt ons om onze klanten beter te kunnen bedienen met meer diensten. We zijn in staat om het geheel uit te rollen, wat een ontzettende boost geeft in samenwerkingen met onder andere Transavia, VodafoneZiggo en Achmea Zilveren Kruis.”