Met minimale investering maximaal rendement uit klantdata halen: daarmee onderscheidt mailmeisters zich als specialist in e-mailmarketing en marketing automation in het digitale marketinglandschap.
BMW, KWF en Lebara behoren tot de toonaangevende klanten van Mediaplus Netherlands. Managing Director Menno Westinga van het Amsterdamse fullservice-mediabureau ziet een trend in digitale innovatie. “Succes draait niet om zo...
In de huidige arbeidsmarkt is het cruciaal om medewerkers betrokken te houden, zowel op kantoor als in de frontlinie. Speakap biedt hiervoor de oplossing, aldus CEO Patrick van der Mijl.
Waar veel voetbalsites vanuit de club communiceren, zet PSV juist de fan op de middenstip. GX ontwikkelde een gastvrije en interactieve website die supporters de optimale gebruikerservaring biedt. Kernwaarden zijn sociale...
Ieder contactmoment met klanten is kritisch. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor het juiste kanaal, de juiste vorm en de juiste ‘tone of voice’.
Merken worstelen met de volgende stap in performancemarketing. Er is te weinig zicht op toegevoegde waarde van campagnes en potentie van data; automation blijft onbenut. PaperDigits helpt merken de regie herpakken.
Met geavanceerde shopperherkenningstechnologie brengt payment service provider CM.com het online en offline winkelgedrag van de anonieme shoppers in kaart voor retailers.
Mailmedia, onderdeel van OMG, bundelt krachten met het Utrechtse Business Leads, nadat het eerder al b2b e-mailmarketingbureau Admitter overnam.
Bedrijven die vertrouwen op de expertise en jarenlange ervaring van Orchestra DGTL kunnen de toekomst met vertrouwen tegemoetzien, vertelt Aissa Ballafkir. Zijn collega’s en hij tillen digitale marketing met AI naar een hoger...
Voor krachtige, geïntegreerde oplossingen voor online business zijn Nederlandse bedrijven bij DynamicWeb al meer dan twintig jaar aan het juiste adres. De focus op vereenvoudigen is uniek en verzekert klanten van een complete,...
Van pionier in softwareontwikkeling tot toonaangevend digital agency: Bluedesk viert dit jaar zijn 30-jarig jubileum en bewijst dat meegroeien met de digitale wereld de sleutel is tot duurzaam succes.
Friese nuchterheid combineren met digitale innovatie: dat is Travyk. Dit Heerenveense onlinemarketingbureau zorgt voor ‘de goede click’.
We kennen PostNL als de favoriete bezorger van Nederland. Maar dat het bedrijf ook het hele fulfilmentproces én snelle internationale bezorging biedt? Dat is minder bekend. We nemen je mee in de samenwerking tussen PostNL...
Er is een uniek communicatiebureau ontstaan uit een opmerkelijke fusie. De naam: SuperRebel.Agency. Een geïntegreerd bureau dat met datagedreven campagnes, out of the box creativiteit, social media expertise en lef merken helpt...
Het digitaliseren van prepaidproducten: dat is waar de Nederlandse scale-up Recharge in relatief korte tijd nagenoeg een miljard omzet mee heeft behaald. En de toekomst lonkt.
Vsee Search Marketing ziet zichzelf als ‘bonuscollega’ van klanten. Het bureau werkt niet vóór, maar mét hen aan groei. Door nauwe samenwerking begrijpt het hun doelen en uitdagingen als geen ander.
Oprichter Marijn Vlug van mijn.host startte in 2016 een webhostingbedrijf dat betrouwbaarheid en klantgerichtheid centraal stelde. Aanleiding waren zijn eigen ervaringen met bestaande hostingprovi-ders. Nu breidt mijn.host zijn...
“De beste content komt uit de community”, zegt Charlotte Koeleman, Managing Partner bij Somention. “Wat beweegt hen? Waar komen ze hun bed voor uit? Onze ‘social first’-filosofie gaat verder dan de merkgedachte.”
Linehub, het jubilerende bureau in performancemarketing, is in 25 jaar tijd uitgegroeid tot de toonaangevende speler in de wereld van e-commerce. CEO Marko Dobroschelski vertelt hoe onafhankelijkheid, diversificatie en slimme...
Voor maximale impact moet influencermarketing verder gaan dan bereik en engagement. Storyboard Agency excelleert hierin, door haar volledige focus op merkbouw.
Hoppinger bouwt aan groei. Vanuit een ‘growth mindset’ stimuleert digital partner Hoppinger zijn medewerkers om te leren en te groeien. Ook klanten zijn enthousiast over deze groeicultuur.
In een tijd van fusies en overnames onderscheidt Comaxx zich als zelfstandig bureau. Met ICT-familiebedrijf Acknowledge als versneller streeft het ernaar om ‘dé beste digital growth agency’ van Nederland te worden.
Maatwerk, continuïteit, échte maatschappelijke betrokkenheid en persoonlijk contact. Dat is wat dit 75 jaar oude familiebedrijf in e-fulfilment anders maakt dan zijn concurrenten. Niet voor niets eindigt Hexspoor hoog in de...
Goldfizh ziet generatie Z en alfa, kortweg iGen, als de basis van verandering en groei. “Hun digitale inzicht, kennis en ervaring zijn onmisbaar bij de digitale revolutie”, stelt Directeur Esther de Koning.
Ondernemer Quincy Boogers bouwt met QLS aan een bedrijf om e-commercebedrijven volledig te ontzorgen op het gebied van logistiek en software. Met de steun van investeerder Waterland zet QLS in op technologische innovatie en...
Incubeta is een fullservice-digital marketingbureau dat zich toelegt op innovatieve oplossingen. Met als doel: aantoonbaar betere marketingresultaten. ‘Outperform marketing’ noemt het bedrijf dit zelf.
Het mediafacilitaire bedrijf NEP internationaliseert snel. Voor werknemers is het veel meer dan vroeger een omgeving met grensoverschrijdende uitdagingen, innovatie en ruimte voor vakmanschap, zegt Arjan van Westerloo, president...
Het leest als een jongensboek: twee vrienden beginnen vanuit de schoolbanken in Hardenberg een bedrijfje dat vijfentwintig jaar later stevig in de markt staat en wordt erkend als een van de meest toonaangevende digitale bureaus...
Terwijl Wouter Troost en Tim Leijs in 2024 het stokje van Wilfred Stomp overnamen, groeide TO BE FOUND snel. Hoe hou je in zulke roerige tijden je opdrachtgevers blij?
Met digitale nieuwskanalen heeft Rodi Media zijn doelgroep flink vergroot. De Noord-Hollandse uitgeverij kan op deze manier massabereik binnen een straal van 5 km rondom een winkelvestiging aanbieden.
Voorspel klantgedrag, zet gerichtere campagnes in en bespaar advertentiekosten met de nieuwe feature Predictive AI van het customer data platform Spotler Activate.
De wereld van marketing is niet meer wat die was. Met de toenemende dominantie van AI staat de CMO van vandaag voor ongekende uitdagingen. Empathy Lab, het nieuwe AI-native bureau van EPAM, helpt marketeers met AI, data en...
AI verandert het digitale landschap in razend tempo. Data & AI-consultant Artefact laat bedrijven hiermee slimmer werken, zodat processen minder arbeidsintensief worden en inzichten beter en toegankelijker.
Met een innovatieve marketingaanpak is b2b-marketingbureau Dapper naar eigen zeggen in vijfenhalf jaar uitgegroeid tot het grootste in Nederland. Nu de rest van de wereld nog!
Handpicked werkt samen met Nespresso Nederland aan een steeds betere website om koffiedrinkers tot kopen aan te zetten. “Kleine aanpassingen maken soms een groot verschil”, zegt Daniël Klomps, namens Handpicked...
Traffic Builders begon een kwarteeuw geleden als zoekmachinemarketingbureau en is nu een internationaal erkend media- en performance-marketingbureau dat de nadruk legt op media, strategie en AI.
SDIM heeft een reputatie opgebouwd als stabiele, gerenommeerde partij in de woelige online wereld. CEO Pieter Borst over het geheim achter de ontwikkeling van het Haarlemse bureau: “Ons hogere doel is altijd de beste...
‘Survival of the fastest’ is cruciaal in deze snel veranderende digitale wereld. Full service digitaal bureau NOBEARS faciliteert hier al jaren in: vanuit strategie en – zeker sinds de overname van Bitfactory – vanuit...
Van eenpitter tot multinational. Met software voor slimme bedrijfsherkenning toont SalesFeed zijn klanten wie de website bezoekt en hoe digitale inzichten kunnen worden omgezet in meer leads en omzet.
Wie in zee gaat met het fullservicebureau SQLI Digital Experience weet dat het gehele proces, van creatie via uitvoering tot beheer en ondersteuning, in één hand is. “Dit biedt enorme voordelen”, stelt managing director...
In de snelgroeiende b2c-markt profileert Geopost-onderdeel DPD Nederland zich als sympathieke, betrouwbare en benaderbare partner. Naast end-to-endlevering breidt het bedrijf de out-of-homemarkt uit.
Media Reverse is geen standaardmediabureau. Oprichter en directeur Sjors Kroon: “We zeggen nooit tegen een klant: stuur maar een briefing. Wij nemen de uitdagingen van de klant over en lossen ze op.”
Influencermarketing is een krachtig instrument om merken te verbinden aan consumenten. Janine van Tulder van Hot Pink Media weet als geen ander hoe je dat het best aanpakt.
Het van oorsprong Nederlandse Xebia is uitgegroeid tot een internationale fullservice-IT-dienstverlener. Nu brengt het bedrijf schaalbare capaciteit op het gebied van digitale transformatie en AI vanuit de hele wereld naar...
In3 is de meest sociaal verantwoorde uitgestelde betaalmethode van Europa. Het unieke bedrijfsmodel biedt webwinkels hogere omzetten, terwijl afnemers worden beschermd tegen problematische schulden.
Bedrijven moeten testen en experimenteren om relevant te blijven voor consumenten, vertelt Herwin van den Berg, Partner en Directeur van Endeavour. Succes van morgen staat of valt bij de nieuwsgierigheid, het ondernemerschap en...