“Orchestra DGTL biedt digitale-marketingoplossingen die echt impact maken, met sterke focus op kwaliteit en partnership, voor een eerlijke prijs.” Zo typeert Aissa Ballafkir in één zin het geïntegreerde en veelzijdige digitale-marketingbureau, met vestigingen in Breda, Ede en Utrecht, dat hij leidt met Sebastiaan Pieters, Daan Huurdeman en Remco Nonnekes. In Orchestra DGTL zijn sinds eind 2024 de krachten gebundeld van 114dB Groep, Sellvation Marketing en Bloosem Media. “Samen zijn we goed voor jaren aan kennis en marketingexpertise, waarmee we het maximale resultaat behalen voor onze klanten en hun een end-to-endoplossing kunnen bieden die alle aspecten van digitale marketing omvat”, aldus Ballafkir.
Die expertise zetten hij en zijn collega’s in voor zowel b2c als b2b voor een zeer divers klantenbestand. “Ik kan geen enkel type bedrijf noemen waarvoor we niet werken.” Voorbeelden zijn supermarkten Plus en Coöp, telecombedrijf Simyo, sanitairspecialist Geberit, winkelketen Xenos en woninginrichter Rivièra Maison.
‘Onze inzet op market automation en AI onderscheidt ons van de markt’
AI als rode draad
Bij Orchestra DGTL zijn deze én andere bedrijven aan het juiste adres voor een samenhangende en doeltreffende strategie om in een dynamische en concurrerende markt het verschil te maken. “We zijn een onestopshop voor digitale marketing. Op dit moment onderscheiden we ons van de markt door onze inzet op market automation en AI.” Ballafkir vertelt dat AI op dit moment als rode draad door het hele bedrijf loopt. Zo gebruikt Orchestra DGTL een zelfontwikkeld crm-systeem dat met generatieve AI aanbevelingen kan doen die feilloos aansluiten bij de marketingbehoeften van klanten.
Strategisch voordeel
Een voorbeeld zijn geautomatiseerde e-mails met recepten op basis van producten die consumenten daadwerkelijk hebben gekocht in de supermarkt. Een ander voorbeeld is dat het crm-systeem zoekopdrachten analyseert en op basis daarvan geautomatiseerd teksten schrijft die internetgebruikers zien bij de resultaten van hun zoekopdracht. “De voorbeelden illustreren dat we in onze totale dienstverlening een automatiseringsslag maken die onze klanten een strategisch voordeel geeft ten opzichte van hun concurrenten. Voor iedereen hebben we maatwerkoplossingen die we perfect uitvoeren en die bijdragen aan duurzame online groei, zodat alle klanten de digitale toekomst met vertrouwen tegemoet kunnen gaan.”
- Emerce 100-2025
- Olaf Boschman
- Charles Poorter
- Download artikel