Incubeta heeft creatieve, technische, media- en dataspecialisten in huis die unieke oplossingen weten te vinden voor complexe marketinguitdagingen. Voor L’Oréal integreerde het bureau bijvoorbeeld ModiFace-technologie in digitale advertenties, waardoor gebruikers via hun smartphone direct cosmetica konden testen en bestellen. Voor Transavia ontwikkelde Incubeta dynamische advertenties die realtime reageren op sneeuwhoeveelheden in skigebieden, wat direct de ticketverkoop stimuleerde. Ook Nationale-Nederlanden en Heineken zijn klanten. “Wij ondersteunen onze klanten met de digitale advertising en inzichten in data voor effectieve optimalisatie”, zegt Jessica Jacobs, Managing Director van Incubeta Northern Europe.
Incubeta is ontstaan door verschillende overnames waaronder die van de bekende Nederlandse agencies DQ&A uit Den Haag en MAZE-ONE uit Amsterdam. “Hoewel Incubeta een relatief nieuwe naam is, bouwen we voort op gevestigde bedrijven”, zegt Jacobs. In de afgelopen jaren heeft Incubeta wereldwijd een sterke positie in de markt opgebouwd. Tegelijkertijd hecht het bedrijf veel waarde aan een lokale aanpak. “Klanten profiteren dus van de expertise en middelen van een wereldwijd bedrijf, terwijl ze tegelijk kunnen rekenen op de persoonlijke aandacht van een lokaal team.” Zo is het bedrijf in Nederland gevestigd in Amsterdam en Den Haag. Incubeta is uitstekend gepositioneerd om Nederlandse ondernemingen naar hun volgende niveau van outperformance-marketing te brengen.
- Emerce 100-2025
- Jan Bletz
- Download artikel