Employee experience

In de huidige arbeidsmarkt is het cruciaal om medewerkers betrokken te houden, zowel op kantoor als in de frontlinie. Speakap biedt hiervoor de oplossing, aldus CEO Patrick van der Mijl.

Employee experience

Er wordt meestal flink geïnvesteerd in software voor kantoormedewerkers. Eerstelijnsmedewerkers, goed voor 80% van de mondiale beroepsbevolking, worden volgens Van der Mijl echter vaak over het hoofd gezien. “Zij staan in de frontlinie en vervullen essentiële taakgerichte en servicefuncties in sectoren zoals detailhandel, horeca, productie en gezondheidszorg.”
Speakap brengt alle medewerkers samen, ongeacht hun werkplek, door een platform te bieden dat intuïtieve communicatie mogelijk maakt. Bedrijven kunnen de omgeving volledig aanpassen aan hun eigen stijl en profiteren van een veilige communicatie-infrastructuur. Speakap combineert de bekendheid van socialemediafunctionaliteiten met de veiligheid die bedrijfscommunicatie vereist. Bovendien kan het platform worden uitgebreid met tools voor zaken als leren, takenbeheer en onboarding.

Speakap heeft inmiddels meer dan 500.000 gebruikers en 600 klanten wereldwijd. Tot de groeiende klantenlijst behoren bekende lokale namen zoals Loetje, Hans Anders, Marie-Stella-Maris, Gamma, G-Star, Pathé-bioscopen, Holland Casino en Basic Fit. Met internationale vestigingen in Amsterdam, New York, Keulen en Brussel blijft Speakap uitbreiden. “Met onze uitgebreide ervaring in verbetering van medewerkersbetrokkenheid bij onze klanten zijn wij goed voorbereid om elke organisatie te ondersteunen die serieus werk wil maken van de employee experience”, benadrukt Van der Mijl. “Ons toegewijde team van experts staat klaar om elke organisatie te helpen om de volgende stap te zetten.”

Recente stories