“We zijn na het samengaan met Business Leads en Admitter nu één bedrijf met het grootste compli-ant e-mailbereik in Nederland”, aldus Edwin Basten, directeur van Online Marketing Group (OMG). Paul Verhoeff, ceo van Business Leads: “We kunnen klanten nu samen een sterke propositie bieden op het gebied van geprofileerd e-mailbereik, marketing automation en creatie.”
“E-mailmarketing is nog steeds een van de meest rendabele onlinekanalen, mits slim ingezet”, zegt Edwin. “We gebruiken daarvoor de Touch-Tell-Sell-methode. Deze richt zich op gefaseerde communi-catie: eerst interesse wekken, dan verdiepen met relevante content en uiteindelijk conversie stimule-ren. Van klik tot klant.”
Mailmedia onderscheidt zich met het data-dashboard COFFEE, dat gedrag van gebruikers in e-mailcampagnes analyseert. Paul: “Door realtime gedrag binnen de e-mailflows te analyseren, berei-ken we de meest geïnteresseerde prospects. Hierdoor realiseren we hogere conversies dan standaard e-mailcampagnes ooit kunnen.”
Mailmedia beschikt nu over een bereik van ruim één miljoen b2b en b2c e-mailadressen, waarmee bedrijven hun boodschap effectief kunnen verspreiden. Edwin: “Vooral adverteerders in automotive, finance en opleidingen profiteren al volop van onze aanpak.” Paul: “Eigenlijk is ons product voor alle adverteerders interessant die behoefte hebben aan kwalitatief contact met nieuwe klanten, binnen de door hun aangegeven segmenten.”
- Emerce 100-2025
- Irene Schoemakers
- Download artikel