Troost en Leijs begonnen in 2017 bij TO BE FOUND als “jonge gasten die onlinemarketing heel tof vonden”, aldus Leijs. “Daarna zijn we samen steeds verder doorgegroeid.”
“Vorig jaar groeide het team meteen met 30%”, vertelt Troost. “Opeens waren we met zijn vijftienen. Daarom was het belangrijk om meer kaders te stellen. We professionaliseerden het bureau door processen te optimaliseren en verantwoordelijkheden te verdelen. We werkten functieprofielen en groeipaden uit die onze collega’s helpen om zich te ontplooien en op hun beurt door te groeien.”
Troost vervolgt: “We blijven een boutique agency. We creëren een plek waaraan specialisten zich verbonden voelen en waar ze de tijd en de ruimte krijgen om de diepte in te gaan. Een plek waarvan opdrachtgevers zeggen: hé, daar gebeurt iets gaafs.”
Leijs: “Wij maken onze opdrachtgevers blij door net dat stapje extra te zetten. We willen hun bedrijf echt leren kennen, omdat we onszelf als hun collega zien. We vragen ook altijd door waarom ze iets willen, omdat we geloven dat we zo blijvend impact maken op de organisatie. We zien het als onze missie om marketeers tot MVP’s van de organisatie te maken.”
Troost: “We werken volgens het ‘done with you’-principe, waarbij we eerlijk en transparant de samenwerking opzoeken. Als we afscheid nemen, hebben we de boel zo netjes neergezet, dat het inhouse team zelfstandig de onlinemarketing kan runnen. Ons doel is uiteindelijk om TO BE FOUND overbodig te maken.”
- Emerce 100-2025
- Josee Koning
- Download artikel