Van de jongste generatie op de arbeidsmarkt (gen Z) zeggen ze dat zij een aandachtsboog hebben van een goudvis. Zo is in 2016 Goldfizh geboren. En inderdaad, met de z van generatie Z. Vandaag de dag is Goldfizh uitgegroeid tot een full service marketing agency. Met 55 man (of moeten we zeggen vrouw, want 75% is vrouw op de werkvloer) werkt Goldfizh voor zeer uiteenlopende opdrachtgevers. Van Randstad Groep Nederland en Zoover tot Triodos Bank en NWO.
Goldfizh is echt een full service marketing agency: van de ontwikkeling van een digitale strategie tot aan de creatie van alle middelen en de inkoop van media. Het is een bureau met een unieke kijk op en aanpak in digital marketing, zo legt Esther de Koning uit. “Onze reis met klanten begint vaak met een strategie naar digitale volwassenheid: samen bepalen we de stip op de horizon. Groot denken, klein beginnen. Aan de hand van een concrete roadmap gaan we aan de slag. Met het huidige techlandschap is dit makkelijker dan ooit. We ontwikkelen een dynamisch ecosysteem, besteden budgetten veel gerichter en toekomstproof. Synergie tussen de kanalen, grip op de uitgaven en opbrengsten, en een zo relevant mogelijke persoonlijke boodschap.”
Om in de digitale revolutie voorop te lopen en klanten daarin mee te nemen biedt Goldfizh jonge marketeers volop kansen. “Bij ons staat iGen op een voetstuk. Wij koppelen hen aan ervaren marketeers, designers en developers. Zij vormen samen een krachtige combinatie in digital marketing.”
- Emerce 100-2025
- Arthur Lubbers
- Download artikel