
Icoon in Japan, hard groeiend in Europa
Het Japanse sportmerk Mizuno timmert in Europa volop aan de weg. Ook in Nederland. Het doel? Verder groeien. Vooral ook... Lees verder »
Het Japanse sportmerk Mizuno timmert in Europa volop aan de weg. Ook in Nederland. Het doel? Verder groeien. Vooral ook... Lees verder »
Merkle helpt bedrijven om betekenisvolle klantervaringen te creëren. “We begeleiden merken in het volledige traject: van strategie en digitale transformatie... Lees verder »
Het Rotterdamse Hoppinger ontwikkelde zich de afgelopen twintig jaar van digital agency tot strategisch digital partner. “Onze missie is klanten... Lees verder »
Headless commerce is de toekomst. Om daar optimaal op aan te sluiten, heeft Inventus een headless webshop ontwikkeld. “We kunnen... Lees verder »
Payconiq, met name in België en Luxemburg alomtegenwoordig dankzij hun QR-betaalapp, veranderde in 2021 radicaal van strategie. De b2c-activiteiten in... Lees verder »
Rocket Digital bestaat sinds 2012 en hecht grote waarde aan het onderhouden van langdurige relaties met klanten. “Er zijn veel... Lees verder »
Selligent Marketing Cloud is een AI-gestuurd platform voor marketing automation. De software wordt gebruikt door leidende nationale en internationale bedrijven... Lees verder »
Het jaar 2022 staat in het teken van performance based content marketing, zegt managing director Jouke Tjeerdsma van [M]media. Naast... Lees verder »