Gepersonaliseerd loyalty-programma

Gepersonaliseerd loyalty-programma

Een loyaliteitsprogramma opzetten vergt veel tijd en ondersteuning van softwarespecialisten. Tot nu toe. Want Magneds presenteert NeoDay; hiermee kunnen marketeers snel en eenvoudig campagnes inrichten.

“Met NeoDay kunnen marketeers zelf loyalty-programma’s inrichten. Daar komt geen IT’er meer aan te pas”, zegt Jurgen Swaans, CEO van Magneds. Het bureau verzorgt al vijftien jaar online loyaliteitsprogramma’s voor grote namen als Heineken, FrieslandCampina, Pathé en tal van andere A-merken in de FMCG, retail, petrol, fashion en leisure. Magneds is het bureau achter bijvoorbeeld Heineken Biertegoed en Club Pathé.

Swaans weet uit ervaring dat loyalty-programma’s van idee tot uitvoering (ontwikkeling software en visuals) al gauw anderhalf jaar duren. “Zo’n platform als Club Pathé kan dankzij NeoDay nu binnen acht weken worden ingericht.” Marketeers met enige kennis van marketing automation doen dit helemaal zelf. Zonder IT. Van one-off lead-gen campagnes tot en met gepersonaliseerde loyaliteitsprogramma’s voor de lange termijn – Met NeoDay richt je out of the box een op het merk afgestemd loyalty-programma in. Inclusief features, eenvoudig integrerend met bijvoorbeeld een native mobile app.

Om een vliegende start te maken worden marketeers op weg geholpen met een training en ondersteuning bij het opzetten van de eerste campagne. Maar binnen enkele dagen kan elke klant zelf aan de slag. Binnen het imposante Magneds klantportfolio is NeoDay snel terrein aan het winnen. Swaans: “Wij kunnen voortaan onze kennis en expertise meer inzetten om met de klant over strategie te praten in plaats van over het programmeren.”

Recente stories