Jobmarketing

Jobmarketing

“Het best bewaarde geheim van Nederland”, zo omschrijft Gerard-Jan van Wageningen, COO, de activiteiten van HROffice en AdverOnline.

Het eerste bedrijf biedt geavanceerde hr-software aan, terwijl het tweede gespecialiseerd is in jobmarketing, wat neerkomt op het verbinden van werkgevers met talentvolle kandidaten. Met een team van 75 professionals, werkzaam vanuit Haarlem en Utrecht, leggen beide bedrijven de nadruk op hoogwaardige dienstverlening, snelle respons en nauwe samenwerking met opdrachtgevers.

Van Wageningen: “HROffice concentreert zich op recruitment, workforcemanagement voor zowel vast als flexibel personeel en contracting software voor freelancers. Daarnaast heeft AdverOnline een vruchtbare samenwerking met mediabedrijf Initiative. Deze samenwerking stelt ons in staat om de jobmarketing en employerbranding te verzorgen voor diverse overheidsinstanties, variërend van de Belastingdienst en DJI tot gemeenten, provincies en ministeries.”

Op het terrein van freelance heeft het bedrijf een ‘one stop shop voor freelancers’ ontwikkeld in samenwerking met Younited. “Hier zijn we uniek in”, zegt Van Wageningen. “We bieden het hele palet aan: administratie, contracting, screening, urenregistratie, facturatie en een marktplaats waar zzp’ers en opdrachtgevers elkaar kunnen vinden. Ik ben ervan overtuigd dat dit de Nederlandse markt zal transformeren.”

Hij besluit: “Om onze ambitieuze doelen te verwezenlijken, hebben we strategische samenwerkingen opgebouwd met gerenommeerde bedrijven, zoals Ceva Logistics, Bol.com, Indeed en LinkedIn, SD Worx en RGF Staffing. Deze samenwerkingen zijn van cruciaal belang voor onze voortdurende relevantie in de markt.”

Recente stories