Sound of Data levert bereikbaarheidsoplossingen voor klantenservices van grote organisaties. Waar ooit de nadruk lag op telefonie, omvat de dienstverlening nu conversationele en contextuele communicatie over alle mogelijke kanalen.

Een unieke omnichannel totaaloplossing brengt alle telefoontjes en berichten bijeen, om hier de juiste opvolging aan te kunnen geven. “Geautomatiseerd waar het kan, persoonlijk waar het moet”, doelt Sound of Data-CEO Jos van Loo op de balans tussen softwarematige afhandeling en de optimaal geïnformeerde en ondersteunde medewerker.

Van Loo was als technicus en ondernemer ruim twintig jaar succesvol actief binnen de marketingautomation. In zijn huidige rol maakt hij “vanuit kracht, commitment en plezier” het verschil. Sound of Data richt zich primair op Nederlandse organisaties met internationale activiteiten of ambities. “Zij kunnen dankzij moderne technologie altijd een uitmuntende ervaring bieden. De juiste aandacht voor mensen leidt tot de gewenste loyaliteit.”

Deskundigheid
Van Loo vervolgt: “Onafhankelijkheid is onze kracht. We hebben dankzij onze dertigjarige ontwikkeling enorme kennis van systemen, marktpartijen en mogelijkheden opgebouwd. We staan heel dicht bij onze klanten, waardoor we precies weten wat er speelt. Deskundigheid in combinatie met pragmatisme levert altijd de best passende oplossing op voor elke individuele behoefte.”

Jos van Loo adviseert organisaties die conversationele oplossingen overwegen om zich eerst goed te informeren. “Onze whitepaper leert wat je eraan hebt en hoe je het concreet maakt. Desgewenst geven we advies en dragen we bij aan de invulling op basis van onze cloudgebaseerde technologie.”

Recente stories