KPN introduceert VastMobiel in 1 voor de grootzakelijke markt. Grootzakelijke klanten vanaf 50 medewerkers kunnen nu één geïntegreerd telefonie- en internetproduct afnemen bij KPN genaamd VastMobiel in 1. “Met VastMobiel in 1 spelen we in op een groeiende behoefte aan eenvoud en overzicht in een almaar complexer wordende wereld”, zegt Arno van Steveninck, CFO Business Market bij KPN. “We willen de administratieve belasting voor onze klanten terugdringen door met 1 factuur, 1 aanspreekpunt en 1 website te werken.

We reduceren financiële onzekerheid voor onze klanten door vaste prijzen (flat fee) te hanteren, waardoor klanten financieel beter weten waar ze aan toe zijn. Ook neemt de transparantie toe, omdat er één tarief geldt voor zowel vast als mobiel gebruik. Hierdoor zijn kosten beter te beheersen en te voorspellen en neemt de onzekerheid af.” Het VastMobiel in 1-product biedt een totaaloplossing voor mobiele en vaste telefonie en mobiel internet. Hiermee maakt KPN telecommunicatie overzichtelijker en beheersbaarder. Uit klantonderzoek van KPN blijkt dat grootzakelijke klanten vooral eenvoud zoeken. Goed functionerende telecommunicatie is een belangrijke randvoorwaarde voor een efficiënte bedrijfsvoering.

Maar door het groeiende aantal communicatiemiddelen (vast en mobiel) en door de toegenomen diversiteit aan leveranciers wordt telecommunicatie voor hen steeds complexer om te beheren. Met Vastmobiel in 1 wordt deze complexiteit verminderd. De klant krijgt één vaste prijs, één factuur en één vast aanspreekpunt. De klant heeft bovendien toegang tot een online omgeving waarmee op een eenvoudige en overzichtelijke manier kosten inzichtelijk worden. Meer informatie over VastMobiel in 1 is beschikbaar op kpn.com/vastmobiel.

www.kpn.com/vastmobiel

Recente stories