Eneco wil in 2035 klimaatneutraal zijn. De weg daarnaartoe wil het bedrijf samen met de klant afleggen. En dat gaat veel verder dan alleen groene stroom leveren, zeggen Dick...
In coronatijd lagen veel branches stil, waardoor grote aantallen mensen in lager betaalde beroepen ander werk hebben gezocht. Als grootste werkgever in de facilitaire sector...
Albron is een allround hospitalitybedrijf dat inzet op duurzaamheid en sociaal ondernemen. Albron heeft de ambitie om een steeds grotere groep mensen te verleiden tot lekker,...
Toen Qconcepts 12,5 jaar geleden werd opgericht, was er een duidelijke filosofie: hoge kwaliteit leveren door een focus op audit. “In onze markt zie je veel full-service...
Mediabureau STROOM heeft de wind in de zeilen. Pakt prijs na prijs, omdat het behalve voor media ook aandacht voor marketing- en merkcommunicatie heeft, klanten en personeel...
Zendesk helpt bedrijven om beter met hun klanten te communiceren. Het bedrijf publiceerde recent het CX Accelerator-onderzoek dat is uitgevoerd onder bijna vijfduizend...
ALD Automotive is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een ‘aanbieder van mobiliteit’, die veel meer doet dan een traditionele autoleasemaatschappij, zegt algemeen...
Het lijkt tegenstrijdig: duurzaam veranderen in een tijd waarin morgen alles weer anders is. Toch kan dat. “Sterker nog, het is een competentie waar bedrijven niet meer zonder...
TUI heeft 140 eigen reisbureaus verspreid over Nederland en dat aantal is nog steeds groeiende. “Reisbureaus spelen net zo’n belangrijke rol in onze omnichannel strategie...
In de afgelopen jaren is Xebia snel uitgegroeid tot een internationaal bedrijf dat klanten in hun digitale transformatie ondersteunt.
Steeds meer bedrijven geven hun werknemers een creditcard voor zakelijke uitgaven als online diensten, tanken en zakenreizen. “Met een creditcard hoeven medewerkers hun...
De accountants en adviseurs van de Jong & Laan ondersteunen doelgericht en persoonlijk bij het in kaart brengen van uitdagingen en risico’s nu, en het signaleren van...
Persoonlijk, deskundig en digitaal – zo valt de dienstverlening van ABN AMRO in drie woorden samen te vatten. Bedrijven vinden in de bank bijvoorbeeld een partner voor de...
Na de coronacrisis draait Maison van den Boer weer op volle kracht. De overname door Compass Group Nederland, per 1 oktober jongstleden, biedt de party- en eventcateraar...
“Wij willen een relatie voor de lange termijn aangaan. Daarom zijn we een IT-dienstverlener die verdergaat dan een detacheerder. Dit is denk ik de reden dat we nu zo hoog in...