Sinds covid is de digitalisering van mediakanalen in een stroomversnelling geraakt. ‘Digital first’, ofwel digitaal denken, is dan ook een strategie die marketeers steeds...
Digitalisering leidt niet tot minder, maar juist tot meer tijd en aandacht voor de mens op het werk. Dit stellen Monika van Hoogenvest en Lizette Willemse, respectievelijk...
De maatschappij digitaliseert in rap tempo. ABN AMRO sluit daarop aan en helpt klanten, zakelijk en particulier, om hun bankzaken veilig en vertrouwd te doen in een digitale...
Transitie is het toverwoord in de snel veranderende wereld. Maar waar andere organisatieadviesbureaus zich richten op kostenoptimalisatie, herstructurering en processen, staat...
Al vier jaar lang behoort Bitfactory tot de top van de Emerce 100 in de categorie Digital agency fullservice. Nu is het tijd voor groei en superspecialisatie. Bitfactory neemt...
Zo’n 70% van de agencies heeft geen zicht op wat hun presales effort kost. Dit is een van de vele inzichten die Teamleader Nederland, marktleider in agency-software, deelt...
Een van de kleinste digital agencies in de Emerce 100: oprichter Marijn Kortstra van no.dots is er trots op én noemt het een cruciaal onderscheid. “Wij zijn als een...
Als een klant vraagt om een nieuwe marktpropositie, zetten de creatieven en techneuten van Doop graag een tandje bij om de klant te helpen nieuw potentieel aan te boren. Dit...
Digital marketing agency KickSo in Breda groeit als kool en de klanten van KickSo groeien even hard. Aandacht en de klant écht kennen is wat het bedrijf onderscheidt van...
Technische Unie, groothandel in technische oplossingen voor installatie en industrie, voltooit na vijf jaar haar digitale transformatie. Ingrijpende wijzigingen in...
Multinationals werken met strakke beveiligingsprotocollen, maar in het mkb hangt cybersecurity er vaak maar een beetje bij – al is het maar vanwege de kosten. Om dat probleem...
De behoefte van de consument aan uitmuntende klantenservice neemt alleen maar verder toe. De krapte op de arbeidsmarkt noopt tot inzet van slimme technologie.
Als digital marketing agency heeft het Amsterdamse DEPT® nooit willen kiezen tussen hun specialismen tech en marketing. Bewust niet, om zo de creatieve kruisbestuiving alle...