Het gaat goed met IT-dienstverlener ilionx. Door autonome groei en overnames heeft het bedrijf de slagkracht en schaalgrootte om steeds grotere en complexere projecten te...
Het Deense opensource-CMS Umbraco is populair onder agencies en wordt geroemd door developers, maar is minder bekend bij eindgebruikers. Met het vestigen van een Nederlandse...
MailBlue is ’s werelds grootste reseller van ActiveCampaign, een cloudplatform voor e-mailmarketing en marketing automation. Het online marketingbureau heeft een unieke...
“In marketing meten we inmiddels alles. Toch blijven veel marketeers, ondanks de ongekende toename aan data, doen wat ze deden.” Joost Jongbloed, CEO en co-founder B2B...
“Work that impacts your total brand and customer experience, to drive business ambitions.” Zo omschrijft het Amsterdamse fullservicebureau The Valley de eigen aanpak. Het...
Het Japanse sportmerk Mizuno timmert in Europa volop aan de weg. Ook in Nederland. Het doel? Verder groeien. Vooral ook online, onder andere via het onlangs gelanceerde initiatief...
Hoe staan social media ervoor anno 2022? Met eigen internationaal onderzoek laat Meltwater zien waarom het marktleider is in onlinemediamonitoring. Jelle van Jaarsveld,...
Aan de basis van een solide strategie voor bedrijfsgroei ligt de selectie van de juiste tools om met klanten in contact te komen en de customer experience te verbeteren. De...
Merkle helpt bedrijven om betekenisvolle klantervaringen te creëren. “We begeleiden merken in het volledige traject: van strategie en digitale transformatie tot uitvoering”,...
Klantdata is dé grondstof van digital marketing. Die data moet je echter eerst vinden, correct verzamelen en op de juiste wijze vertalen naar bruikbare inzichten. Duurzame en...
Het Utrechtse Channable is hard op weg om wereldmarktleider voor onlinemarketing-enablement te worden. Sleutels daartoe: eersteklas software en een superantenne voor de...
Het Rotterdamse Hoppinger ontwikkelde zich de afgelopen twintig jaar van digital agency tot strategisch digital partner. “Onze missie is klanten succesvol digitaal te laten...
Fabrique is niet zomaar een digital agency. Het bureau bestaat uit kunstenaars en ingenieurs. Al jaren heeft het opvallende klanten als Lowlands, BrandMR en het Rijksmuseum....
Headless commerce is de toekomst. Om daar optimaal op aan te sluiten, heeft Inventus een headless webshop ontwikkeld. “We kunnen onze webshop snel aan een backend koppelen, of...
Toen INFO in 1994 begon, wisten klanten dat ze iets met internet moesten doen, maar niet hoe. Sindsdien heeft het digital agency zich volgens oprichter Jann de Waal steeds...