SOCIAL.INC is een content- en social bureau met één doel voor ogen: de betrokkenheid tussen merken en mensen vergroten. Het ontwikkelt contentformats, campagnes en...
Financiële dienstverleners kunnen met technologie van Mastercard relatief eenvoudig betaalmiddelen maken van wearables als ringen en horloges, weet Arjan Bol. Hij verwacht dat...
“Digitale klantbediening kan steeds persoonlijker worden. Een belangrijk thema, want persoonlijke dialogen leveren meer waarde voor zowel eindgebruiker als opdrachtgever op ”,...
Online succes is steeds moeilijker te behalen. Niet alleen de gebruiksvriendelijkheid en snelheid bepalen de slagingskans, maar ook beveiliging, identificatie en veranderde...
“Met onze mooie projecten kunnen we daadwerkelijk helpen. Onderwijs en zorg raken de kern van de maatschappij”, zegt Hans Ketterings, Algemeen directeur van Finalist. De...
Sinds de recente overname door SQLI is Osudio een pan-Europese partij. Victor Terpstra vertelt over de al even grenzeloze ambitie om, ondanks disruptieve marktkrachten, de...
Sommige branches leunen nog steeds zwaar op offline campagnes. Deze investeringen zijn niet toekomstbestendig, vooral door de opmars van digitale disruptors. Hoog tijd voor een...
Wat hebben ICT, marketing, bier en ondernemen met elkaar te maken? Meer dan je op het eerste gezicht denkt. Voor TRIMM in Enschede zijn dit slechts enkele ingrediënten van een...
Salmon, de autoriteit in digital commerce, is onderdeel van wpp. Met kantoren in onder andere Londen, Amsterdam, New Delhi, Melbourne en Beijing realiseert Salmon wereldwijd...
Met zo’n tachtig medewerkers in Groningen en Amsterdam, of op locatie bij de klant, helpt Storm Digital bedrijven verder te groeien. In multidisciplinaire teams, binnen korte...
Internetbureau ezCompany is 100% gespecialiseerd in Drupal, een open source CMS voor websites en portals. Met vijftig collega’s is ezCompany de grootste Drupal-specialist in...
Als internationaal, vooraanstaand data-driven marketingbureau verhoogt Adeptiv klantwaarde met de ultieme mix van strategie, data, technologie, media en creatie. Adeptiv wil...
Willen bedrijven relevant blijven, dan is continue innovatie van levensbelang. Het vormen van teams met de juiste skills is daarbij een uitdaging. Samengestelde teams, bestaande...
Kwaliteit en innovatie gaan bij NRC Media hand in hand. Door zijn kwaliteitsjournalistiek weet NRC lezers in alle leeftijdsgroepen te binden, boeien en behouden. Bij NRC...
Merkle Nederland, zoals de Oxyma Group sinds november heet, gelooft dat de toekomst van marketing ‘hyper’-persoonlijk is, gevoed door data-analyse, gedreven door technologie...