MailBlue is ’s werelds grootste reseller van ActiveCampaign, een cloudplatform voor e-mailmarketing en marketing automation. Het online marketingbureau heeft een unieke...
“In marketing meten we inmiddels alles. Toch blijven veel marketeers, ondanks de ongekende toename aan data, doen wat ze deden.” Joost Jongbloed, CEO en co-founder B2B...
“Work that impacts your total brand and customer experience, to drive business ambitions.” Zo omschrijft het Amsterdamse fullservicebureau The Valley de eigen aanpak. Het...
Hoe staan social media ervoor anno 2022? Met eigen internationaal onderzoek laat Meltwater zien waarom het marktleider is in onlinemediamonitoring. Jelle van Jaarsveld,...
Het Japanse sportmerk Mizuno timmert in Europa volop aan de weg. Ook in Nederland. Het doel? Verder groeien. Vooral ook online, onder andere via het onlangs gelanceerde initiatief...
Merkle helpt bedrijven om betekenisvolle klantervaringen te creëren. “We begeleiden merken in het volledige traject: van strategie en digitale transformatie tot uitvoering”,...
Aan de basis van een solide strategie voor bedrijfsgroei ligt de selectie van de juiste tools om met klanten in contact te komen en de customer experience te verbeteren. De...
Klantdata is dé grondstof van digital marketing. Die data moet je echter eerst vinden, correct verzamelen en op de juiste wijze vertalen naar bruikbare inzichten. Duurzame en...
Het Rotterdamse Hoppinger ontwikkelde zich de afgelopen twintig jaar van digital agency tot strategisch digital partner. “Onze missie is klanten succesvol digitaal te laten...
Het Utrechtse Channable is hard op weg om wereldmarktleider voor onlinemarketing-enablement te worden. Sleutels daartoe: eersteklas software en een superantenne voor de...
Headless commerce is de toekomst. Om daar optimaal op aan te sluiten, heeft Inventus een headless webshop ontwikkeld. “We kunnen onze webshop snel aan een backend koppelen, of...
Fabrique is niet zomaar een digital agency. Het bureau bestaat uit kunstenaars en ingenieurs. Al jaren heeft het opvallende klanten als Lowlands, BrandMR en het Rijksmuseum....
Toen INFO in 1994 begon, wisten klanten dat ze iets met internet moesten doen, maar niet hoe. Sindsdien heeft het digital agency zich volgens oprichter Jann de Waal steeds...
Abovo Maxlead is met 230 medewerkers het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. Specialiteit: omnichannel marketing. “Veel bedrijven worstelen met...
Uit onderzoek concludeert Klarna dat de grenzen tussen offline en online kanalen vervagen. “Het is voor retailers van levensbelang om daarop in te spelen”, vindt directeur...