ALD Automotive is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een ‘aanbieder van mobiliteit’, die veel meer doet dan een traditionele autoleasemaatschappij, zegt algemeen...
Het lijkt tegenstrijdig: duurzaam veranderen in een tijd waarin morgen alles weer anders is. Toch kan dat. “Sterker nog, het is een competentie waar bedrijven niet meer zonder...
TUI heeft 140 eigen reisbureaus verspreid over Nederland en dat aantal is nog steeds groeiende. “Reisbureaus spelen net zo’n belangrijke rol in onze omnichannel strategie...
In de afgelopen jaren is Xebia snel uitgegroeid tot een internationaal bedrijf dat klanten in hun digitale transformatie ondersteunt.
Steeds meer bedrijven geven hun werknemers een creditcard voor zakelijke uitgaven als online diensten, tanken en zakenreizen. “Met een creditcard hoeven medewerkers hun...
De accountants en adviseurs van de Jong & Laan ondersteunen doelgericht en persoonlijk bij het in kaart brengen van uitdagingen en risico’s nu, en het signaleren van...
Persoonlijk, deskundig en digitaal – zo valt de dienstverlening van ABN AMRO in drie woorden samen te vatten. Bedrijven vinden in de bank bijvoorbeeld een partner voor de...
Na de coronacrisis draait Maison van den Boer weer op volle kracht. De overname door Compass Group Nederland, per 1 oktober jongstleden, biedt de party- en eventcateraar...
“Wij willen een relatie voor de lange termijn aangaan. Daarom zijn we een IT-dienstverlener die verdergaat dan een detacheerder. Dit is denk ik de reden dat we nu zo hoog in...
JPR Advocaten is een ondernemend kantoor met een geheel eigen kijk op de advocatuur. De menselijke maat, betrokkenheid en transparantie staan voorop. “Gedegen vakkennis mag...
De accountants en adviseurs van JAN© durven af te wijken van de geijkte paden om als sparringpartner ondernemers écht verder te helpen, vertellen Pieter Mul en Andrea van...
Accountants- en adviesorganisatie PwC scoort hoog in de MT1000 als het gaat om hr-advies. Het kantoor kan eraan bijdragen dat een werkgever zich als ‘employer of choice’...
Toekomstbestendig ondernemen staat steeds vaker op de agenda van zowel mkb-bedrijven als ‘mid-corporates’. Maar hoe vul je dit in? En waar te beginnen? Accountants- en...
Sound of data is expert op het gebied van klantcontact via telefonie, geïntegreerd in digitale kanalen. Met omnichannel-platforms blijft een klant tijdens zijn reis voortdurend...
De clientservicebranche is van oudsher sterk klantgeoriënteerd – logisch en terecht. Maar om de klanttevredenheid te verhogen, kijkt Fabrique ook nadrukkelijk naar binnen....