De business versnellen en positieve impact vergroten. Dat is het soort transformatie waar Handpicked en zijn agencies het liefst aan werken met klanten.
Het mediafacilitaire bedrijf NEP internationaliseert snel. Voor werknemers is het veel meer dan vroeger een omgeving met grensoverschrijdende uitdagingen, innovatie en ruimte voor...
Met geavanceerde shopperherkenningstechnologie brengt payment service provider CM.com het online en offline winkelgedrag van de anonieme shoppers in kaart voor retailers.
“De beste content komt uit de community”, zegt Charlotte Koeleman, Managing Partner bij Somention. “Wat beweegt hen? Waar komen ze hun bed voor uit? Onze ‘social...
In de huidige arbeidsmarkt is het cruciaal om medewerkers betrokken te houden, zowel op kantoor als in de frontlinie. Speakap biedt hiervoor de oplossing, aldus CEO Patrick van...
Voorspel klantgedrag, zet gerichtere campagnes in en bespaar advertentiekosten met de nieuwe feature Predictive AI van het customer data platform Spotler Activate.
Wie in zee gaat met het fullservicebureau SQLI Digital Experience weet dat het gehele proces, van creatie via uitvoering tot beheer en ondersteuning, in één hand is. “Dit...
Van eenpitter tot multinational. Met software voor slimme bedrijfsherkenning toont SalesFeed zijn klanten wie de website bezoekt en hoe digitale inzichten kunnen worden omgezet in...
BMW, KWF en Lebara behoren tot de toonaangevende klanten van Mediaplus Netherlands. Managing Director Menno Westinga van het Amsterdamse fullservice-mediabureau ziet een trend in...
In3 is de meest sociaal verantwoorde uitgestelde betaalmethode van Europa. Het unieke bedrijfsmodel biedt webwinkels hogere omzetten, terwijl afnemers worden beschermd tegen...
In de snelgroeiende b2c-markt profileert Geopost-onderdeel DPD Nederland zich als sympathieke, betrouwbare en benaderbare partner. Naast end-to-endlevering breidt het bedrijf de...
Friese nuchterheid combineren met digitale innovatie: dat is Travyk. Dit Heerenveense onlinemarketingbureau zorgt voor ‘de goede click’.
Traffic Builders begon een kwarteeuw geleden als zoekmachinemarketingbureau en is nu een internationaal erkend media- en performance-marketingbureau dat de nadruk legt op media,...
Bedrijven moeten testen en experimenteren om relevant te blijven voor consumenten, vertelt Herwin van den Berg, Partner en Directeur van Endeavour. Succes van morgen staat of valt...
Linehub, het jubilerende bureau in performancemarketing, is in 25 jaar tijd uitgegroeid tot de toonaangevende speler in de wereld van e-commerce. CEO Marko Dobroschelski vertelt...