
Uniek concept zet klanttevredenheid centraal
Veel ICT-dienstverleners hebben de mond vol over klanttevredenheid en -loyaliteit. “Maar wij maken dat écht waar”, zegt Theo de Wolf,... Lees verder »
Veel ICT-dienstverleners hebben de mond vol over klanttevredenheid en -loyaliteit. “Maar wij maken dat écht waar”, zegt Theo de Wolf,... Lees verder »
De laatste jaren zijn de manieren van communiceren en werken sterk veranderd. Deze ontwikkelingen zorgen binnen bedrijven en instellingen voor... Lees verder »
Digitale vrijheid was twintig jaar geleden het leidende principe van XS4ALL. Sindsdien is er veel veranderd, zowel op internet als... Lees verder »
Voor veel ondernemingen behoort Internet inmiddels tot de kern van de bedrijfsvoering. Het past dan niet meer om bedrijfssoftware als... Lees verder »
De ingebruikname van nieuwe applicaties, werkplekken en infrastructuren is geen sinecure. Een efficiënte en geslaagde migratie van het oude systeem... Lees verder »
Software dient op de toekomst gericht te zijn, vindt UNIT4. Vandaar dat alle business units van het bedrijf vooruitdenken bij... Lees verder »
Volgens schatting is op dit moment 0,6% van alle fysieke objecten, die deel zouden kunnen uitmaken van het ‘Internet of... Lees verder »
Vanwege de roerige economische tijden van de afgelopen jaren hebben ondernemers veelal ingezet op drastische kostenverlagingen om de financiële situatie... Lees verder »
De dialoog met zakelijke klanten uitbreiden is een van de prioriteiten bij Lexmark. Het bedrijf is namelijk veel meer dan... Lees verder »