
De consument is het vertrekpunt
‘Het uiteindelijke doel is de relatie tussen het merk en de con...’Als merk op actieve wijze toegevoegde waarde bieden in het dagelijkse leven van een consument. De consument kennen is dus... Lees verder »
Als merk op actieve wijze toegevoegde waarde bieden in het dagelijkse leven van een consument. De consument kennen is dus... Lees verder »
Onder de noemer ‘More than one’ verwoordt Conclusion de synergie tussen haar werkmaatschappijen uit de disciplines Human Capital, Technology, Communication... Lees verder »
Kostenefficiëntie is een belangrijke drijfveer om het beheer en onderhoud van ICT uit te besteden aan gespecialiseerde businesspartners. De keuze... Lees verder »
Als zich ooit ‘het juiste moment’ voor overstappen naar online ondernemen heeft aangediend, is het volgens Ziggo nú. Uitgerekend in... Lees verder »
Onderscheidend werk dat klanten op voorsprong zet voor elk medium met een digitale component. Marcel Houtman heeft scherp voor ogen... Lees verder »
In e-mailmarketing wordt veelal niet gesegmenteerd naar doelgroepen. Experian Nederland verwacht dat de noodzaak om na te denken over de... Lees verder »
Testnet mag zijn kennis, kunde en ervaring beter laten zien, stelt algemeen directeur Lasmar van der Waals. Het is tenslotte... Lees verder »
Bouwbedrijf De Nijs bestaat inmiddels 103 jaar en blijft innovatief vooruitkijken, met circulaire en klimaatadaptieve projectontwikkeling en duurzaamheidsrenovaties voor corporaties. De... Lees verder »
Hurks bouwt en ontwikkelt mee aan de ontwikkeling van Brainport Eindhoven. Werken in de ‘honingpot’ van de Nederlandse economie is... Lees verder »