Klanten en medewerkers: het zijn onder meer deze twee pijlers die ervoor hebben gezorgd dat Koopman dit jaar het honderdjarig jubileum viert.
De tijd dat ‘digital’ grotendeels werd bepaald door het contentmanagementsysteem (CMS) is voorbij. De toekomst is aan het digital-experienceplatform (DXP), dat eenvoudig...
GX helpt organisaties om hun digitale communicatie consistent en relevant te maken. Kenmerkend is de betrokken en persoonlijke benadering in de omgang met zowel klanten als...
Veel b2b-ondernemingen zien op tegen de ontwikkeling van een nieuw e-commerce-, subscription- of loyaltyplatform. De reden? Lange aanlooptijden en hoge ontwikkelkosten. Dat het...
Abovo Maxlead beschouwt zichzelf als leider in de ‘uitdagersmarkt’. Een dienstverlener die klanten wil uitdagen om het beste uit zichzelf te halen. Wat wil je bereiken?...
SQLI is een toonaangevend Europees concern voor digitale diensten. Het onderscheidt zich van andere partijen door als fullservice digital agency te opereren. “Onze unieke...
Adform is de markt flink aan het opschudden. Het global Demand Side Platform (DSP) kwam als eerste met ingebouwde cookieloze oplossingen. Adform is wereldwijd ook de eerste...
Shops United faciliteert voor webwinkels de koppeling met pakketvervoerders én haalt sinds eind januari bij een aantal klanten zelf PostNL-pakketten op. Het bedrijf is ook...
iClicks is één grote familie van inmiddels ruim negentig specialisten met een echte passie voor online. Door steeds vooruit te kijken en te blijven innoveren is iClicks...
Ruim twee jaar geleden sloot Mediaxplain zich aan bij het internationale Mediaplus. Dit jaar bemachtigde het bureau een toppositie in de Emerce 100-categorie ‘Beste...