Rocket Digital bestaat sinds 2012 en hecht grote waarde aan het onderhouden van langdurige relaties met klanten. “Er zijn veel opdrachtgevers waar we al bijna vanaf de start van het bedrijf mee samenwerken”, zegt Pieter Majoor, mede-oprichter en compagnon van Rocket Digital. Het digitale marketingbureau heeft een aantal mooie namen tussen de vaste opdrachtgevers, waaronder Groningen Airport Eelde, Broekhuis  en Kaartje2go.

Rocket Digital werkt graag met leuke, ambitieuze klanten, vertelt Majoor. “Hoewel ook wij ambitieus zijn, gaat het ons er niet om de grootste te worden.” Winstmaximalisatie komt niet in het personeelshandboek van Rocket Digital voor. Het bureau werkt niet met targets of omzetdoelen. De nadruk ligt heel erg op klanttevredenheid. “Niets kost zoveel energie als een ontevreden klant en niets geeft zoveel energie als een blije en tevreden klant.” Die klanttevredenheid is onder meer het resultaat van de individuele aanpak per klant en transparant zijn naar de klant. “We delen de plannen en voortgang met de klant en als het nodig is, zetten we een stap extra en berekenen we niet meteen de extra uren. We hebben liever een klant die jarenlang aan ons gebonden is.”

De filosofie van het opbouwen van een duurzame relatie met de opdrachtgever, is ook het resultaat van de platte organisatiestructuur, meent Majoor. “Je wordt toch zelf ook gelukkig als je met plezier naar je werk gaat en als je werkt met leuke collega’s en klanten?”

www.rocketdigital.nl

Recente stories