Vele bedrijven en organisaties weten het bureau te vinden als het gaat om kwalitatief hoogwaardige fotografie, audiovisuele producties, print en online uitingen die op tijd en zonder financiële verrassingen achteraf worden gecreëerd. “Er is op dit moment sprake van een belangrijke shift naar een nog uitgebreidere dienstverlening die full service crossmediale strategie, creatie en productie omvat.” verklaart Bouke Lukkien jr., CEO van Lukkien.
Het motto van Lukkien is: Think, Create, Connect. Een motto dat past bij moderne dienstverlening en inhoudt dat klanten daadwerkelijke ondersteuning kunnen en mogen verwachten. “Wij zijn een atypisch productiehuis,” zegt Lukkien. “Dat komt omdat we enerzijds de capaciteit in huis hebben om klanten op strategisch creatief niveau te bedienen en tegelijkertijd de ervaring hebben om dit om te zetten in een kwalitatieve en kostenefficiënte productie waarbij gebruik wordt gemaakt van de nieuwste technieken; waaronder CGI. Wij denken mee met onze opdrachtgevers.
Wij streven er naar om de customer journey en merkbeleving zo aantrekkelijk mogelijk in te richten in alle media, online en offline,” vertelt Lukkien. “Bovendien onderzoeken wij voortdurend hoe consumenten zich bewegen op de verschillende platformen en bouwen we samen aan een sterke klantrelatie. Wij zagen de creatieve en technologische kansen al snel in en hebben ons gericht op de voortgaande ontwikkelingen en het creatieve gebruik van die nieuwe middelen.” Lukkien is inmiddels geëvolueerd tot een Digital Agency van topklasse. Klanten profiteren ervan.
- MT Digital 100 - 2015
- René Moscou