Sinds een jaar noemt theFactor.e zich een human first digital agency. “Technologie maakt alles mogelijk, maar mensen maken het verschil”, zegt Harald Middel, directeur strategie en creatie. “Daarom creëren wij apps en platformen die mensen in hun kracht zetten. Met ons mobiel usability lab rijden we naar eindgebruikers om hen te interviewen. Zo ontdekken we de context áchter de klantvraag. En bieden we de oplossing áchter de oplossing. Dat kunnen we omdat onze IT-specialisten veel complexiteit aankunnen. Zij zijn in staat om verschillende systemen, data en gedrag te integreren tot gebruiksvriendelijke oplossingen die meer waarde creëren.”

Volgens Middel ontstaat pas een goede gebruikerservaring als de doelen en mogelijkheden van een organisatie optimaal zijn afgestemd op wensen en behoeften van (eind-)gebruikers. “Dit vraagt om een harmonieuze samenwerking tussen het klantteam, onze experts en eventuele partners. We regisseren dit via een proces met heldere stappen en uitkomsten.Vaak zijn aanpassingen nodig in de organisatie om tot een betere digitale klantbediening te komen. Wij zorgen dat je werkvloer inzicht krijgt, bewust wordt en in de aansturing, samenwerking en skill set kan meegroeien met de nieuwe ambities.”

TheFactor.e investeert graag in langetermijnrelaties. Middel: “De (digitale) wereld is altijd in ontwikkeling. Dus wij ook, zodat eindgebruikers en partners de vruchten plukken van de laatste ontwikkelingen. Vanuit kwalitatief gebruikersonderzoek en online- en offline data analyse tonen we snel aan welke verbeterstappen nodig zijn. Zo helpen we opdrachtgevers hun volgende stap te zitten in hun digitaal ecosysteem.”

www.tfe.nl

Recente stories