Klantervaring van de toekomst

Klantervaring van de toekomst

Merkle helpt bedrijven om betekenisvolle klantervaringen te creëren. “We begeleiden merken in het volledige traject: van strategie en digitale transformatie tot uitvoering”, zegt vicepresident strategie Joffrey Hoijer. “Voor iedere klant stellen we het best passende team van specialisten samen. We combineren hierbij expertise op gebieden als CRM, digital media, creatie, technologie en data. Onze mensen weten precies wat er in de praktijk nodig is om tot resultaat te komen. Onze teams zijn divers en inclusief, zodat ze voeling hebben met wat er in de gehele maatschappij leeft. Door deze empathische kennis kunnen we eenduidig voorspellen wat consumenten in de toekomst van een merk verwachten. Hierdoor kan een bedrijf duurzame klantrelaties opbouwen en concurrerend blijven.”

Merkle is onderdeel van dentsu international. Het bureau heeft vestigingen in Amsterdam en Rotterdam en beschikt over ruim 285 werknemers. “Onze cultuur kenmerkt zich door optimisme, belangstelling en een open mind”, zegt strategieconsultant Willem-Jan van Amerongen. “We bouwen graag duurzame relaties op met klanten en partners, zodat we samen kunnen groeien. We werken voor toonaangevende bedrijven als Microsoft, ASML en Marktplaats. Daarnaast zijn we strategisch partner van trendsetters als Bol.com, Salesforce en Google. Met laatstgenoemde bedrijf hebben we een digitale transformatie uitgevoerd voor de Bijenkorf. Google was daar zo tevreden over dat ze onze gezamenlijke case besproken heeft tijdens haar wereldwijde aandeelhoudersvergadering. Gezien onze hoge positie in de E100 waarderen ook andere partijen onze manier van werken.”

www.merkleinc.com

Recente stories