Rustmakers in IT: dat zijn de professionals van PQR. Hoge kwaliteit van IT-dienstverlening en managed services zorgt ervoor dat de klanten zich volledig kunnen focussen op de bedrijfsvoering en IT er niet meer toe doet. Dat geeft rust. “Optimaal IT-diensten verlenen kan alleen als ons eigen huis op orde is,” vertelt Marijke Kasius, COO van PQR. “De kwaliteit van onze dienstverlening stijgt continu. We hebben een realtime managementdashboard en gebruiken duidelijke KPI’s om direct te anticiperen. Het constant innoveren en automatiseren van onze eigen systemen voor repeterende taken, zorgt voor een concurrentievoordeel.”
Met dertig jaar ervaring is PQR als geen ander in staat klanten te ontzorgen op IT-gebied. Bij de nog altijd platte én hechte organisatie werken ruim 160 medewerkers, waarvan 120 in de serviceorganisatie. “We leggen gezamenlijk de focus op het continu verbeteren van de dienstverlening. Maar het menselijke aspect staat bovenaan. Dat geldt voor alles wat we doen. De juiste persoon op de juiste plek, is essentieel. Het is de enige manier om strategisch voordeel te realiseren voor onze klanten.”
De perfecte symbiose tussen klant en eigen mensen ontstaat vanuit duidelijke visie. “Wij kijken door bochten heen en laten ons niet afleiden door die boom die ervoor staat.”
PQR weet waar klanten vandaan komen, ondersteunt hen in het nu en realiseert de juiste koppeling richting de toekomst in de public cloud. “Medewerkers van onze klanten, waarvan er veel in de zorg, de publieke en semi-publieke sector en het onderwijs zitten, stellen we in staat op een veilige manier, zorgeloos en in hun eigen tempo ‘any time, any place’ efficiënt te werken en bereikbaar te zijn.”
- MT1000 - 2019
- Marja Theunissen
- Download artikel