Dynamic ad insertion

Dynamic ad insertion

BrandDeli is beloond met de nummer 1 positie in de Emerce100 in de categorie Media Sales houses. Onlangs is BrandDeli overgenomen door RTL. “Op dit moment zetten we in op innovatie”, zegt Esther van Luijk, Head of Digital Development bij BrandDeli. “Het doel hiervan is om uiteindelijk tot een beter advertentieproduct te komen voor zowel consument als adverteerder. Voor de consument kan dit door een meer gerichte boodschap aan te bieden, met hopelijk minder advertenties op den duur. Daarnaast heeft de adverteerder steeds meer moeite met het bereiken van de doelgroep door het versplinterde kijkgedrag. Ook op dit punt wil BrandDeli verbetering bieden door te innoveren.” Op dit moment maakt BrandDeli concrete stappen door het toepassen van Dynamic ad insertion (DAI). DAI is het plaatsen van digitale advertenties in de lineaire TV stream. “We zijn nu al volop aan het live testen.”

Gijs van Beek, Head of Digital Sales, RTL: “Wij zijn blij met de innovatieve kracht van BrandDeli. Zij zijn het DAI traject vorig jaar gestart met de techniek van Yospace, dat onlangs ook door RTL is overgenomen. Zo hebben we strategisch gezien een voorsprong in de markt. Door samen op te trekken kunnen we in de toekomst gemakkelijker en vooral ook sneller vervolgstappen zetten die leiden tot een beter advertentieproduct voor iedereen.”

www.branddeli.nl

Recente stories