PayPal scoort dit jaar een hoge positie in de categorie Cashmanagement. Met zijn totaaloplossing in betalingen en businesskrediet helpt PayPal bedrijven om snel te investeren en groeien.
Bedrijven die een online product of dienst verkopen, moeten enkele dagen tot een week op hun geld wachten. Dit is niet het geval bij PayPal. “Als instantbetaaldienst zorgen wij dat de opbrengst snel beschikbaar is”, zegt Maarten Zwaan, director PayPal Benelux & Ierland. “Naast onze bekende betaalknop bieden we bedrijven ook een totaaloplossing om ál hun betalingen te stroomlijnen: het PayPal Commerce Platform. Dit platform stimuleert groei, efficiëntie en veiligheid. Ook voor bedrijven die internationaal actief zijn. Met wereldwijd meer dan 400 miljoen actieve gebruikers is PayPal immers een vertrouwd merk dat in ieder land dezelfde ervaring en dezelfde voorwaarden biedt.”
Zwaan vervolgt: “Ook bedrijven met een goede cashflow hebben soms behoefte aan extra financieringsruimte. Met PayPal Business Krediet evalueren we de verkoopprestaties en historie van een klant om binnen een paar minuten een financiering voor te stellen – en zo groei te versnellen. Net als onze klanten moeten ook wij tegemoetkomen aan de steeds kritischer wordende consument. Een voorbeeld: zo’n 70% van alle online aankopen wordt voortijdig afgebroken, omdat online shoppers de check-out te veeleisend vinden. Door continu te innoveren blijven we vooroplopen met betaaloplossingen die consumenten en bedrijven eenvoudige, snelle én veilige betalingen bieden. Mede hierdoor behalen we al een aantal achtereenvolgende jaren een hoge ranking in de MT1000.”
- MT1000-2023
- Marco Mulders
- Download artikel