Tamer: “Onze klanten zijn blij met ons. Waar zit het ’m dan precies in? We onderscheiden ons door onze unieke werkwijze, ons geloof in groei en persoonlijke aandacht. Vanuit onze kernwaarden samenwerken, innovatie en creativiteit helpen we merken op weg naar succes. Elevate Digital is dé growth marketing agency voor bedrijven die hun online doelen willen bereiken.”
Call tracking tool
Omdat Elevate Digital ontdekte dat klanten een grote behoefte hebben aan meer inzicht in conversie, ontwikkelde het AdCalls: dé innovatie voor de B2B-markt. Deze grensverleggende software is ontstaan vanuit de klantvraag: hoe haal ik het maximale uit mijn telefonische conversies? Nu is het uitgegroeid tot een erkende call tracking tool.
Kennisinstituut voor marketingspecialisten
Digital Marketing Academy, oftewel DMA, is de volgende ontwikkeling uit het creatieve brein van Elevate Digital: een onderwijsinstituut dat merken helpt bij het opleiden van marketingspecialisten. Door middel van snelle en doelgerichte trainingen worden cursisten bijgeschoold door professionals uit het vak. Zo zijn ze in staat om zelfstandig en vol vertrouwen hun rol uit te voeren. Hiermee legt Elevate Digital de lat in de marketingindustrie hoger. De hands-on en interactieve cursussen worden zowel incompany als buiten de deur gegeven. Ze zijn voor elke specialist toegankelijk, ongeacht het niveau.
‘Wij geven vorm aan de onlinemarketingcultuur’
Awardshow voor marketingprestaties
En dan de Dutch Search Awards: een initiatief om excellentie in de Nederlandse searchindustrie in de welverdiende spotlights te zetten. De beste cases, ingezonden door agencies, merken en andere professionals, worden door een professionele vakjury bekroond met een award. Het doel? Het beste in elkaar naar boven halen. Het live event, dat aan het eind van ieder jaar wordt georganiseerd, is het hoogtepunt voor de Nederlandse marketingwereld.
Unieke werkwijze
Tamer: “Het door ons uitgedachte Customer Infinity-model, zie de whitepaper op www.elevatedigital.nl, is eveneens gebaseerd op onze kernwaarde samenwerken. Het fundament van het model? Klantinzichten verkregen vanuit kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Een data-driven aanpak om groeikansen inzichtelijk te maken. Deze kansen vertaal je direct naar een doelgerichte onlinemarketingstrategie. Dit uit zich in effectieve content en campagnes. Het model is oneindig inzetbaar, waardoor je continu groeikansen kunt realiseren.”
- Emerce 100-2021
- Fidessa Docters van Leeuwen
- Charles Poorter
- Download artikel