“We evolueren doelbewust en stimuleren de strategische groei van onze klanten.” Zo omschrijft Jessica Jacobs, Managing Director voor Noord-Europa en de DACH-regio, het volgende hoofdstuk van Incubeta. In Nederland is het bureau bekend van vertrouwde merken als DQ&A en Maze-One. Vandaag de dag is Incubeta een toekomstgerichte, digitale-marketingpartner met een eigen identiteit die is gebouwd op data, wendbaarheid en prestaties.
De stap van Incubeta weerspiegelt hoe veel van zijn klanten opereren: cross-market en digitaal volwassen. Ze koppelen een wereldwijde ambitie aan precisie en impact op lokaal niveau, legt Jacobs uit. Ze werkt al meer dan tien jaar bij het bedrijf en leidt de regio die onlangs werd samengevoegd. “Merken staan onder druk om ROI aan te tonen en moeten zich aanpassen aan snelle veranderingen op het gebied van AI, metingen en media. Outperformmarketing is ons antwoord: we combineren kortetermijnresultaten met langetermijngroei, door data, strategie en uitvoering te verbinden met meetbare impact.”
De meeste klanten van Incubeta zijn middelgroot. Ze zijn snel, ambitieus en innovatief, net als het bedrijf zelf. Incubeta werkt ook voor enterpriseklanten, vaak samen met Google. “Ons bereik is wereldwijd, maar het werk dat de doorslag geeft, gebeurt lokaal. Dáár zetten we strategie om in actie.” Jacobs’ doel voor 2026 is duidelijk: “We willen marktleider zijn in consultancy én praktische uitvoering, gebruikmakend van onze lokale expertise en wereldwijde mogelijkheden.”
- FD de wereld in 2026
- Cindy Curré
- Download artikel