Vodafone is met een marktaandeel van 40% een van de grote aanbieders in de Nederlandse zakelijke telecommunicatiemarkt. Vodafone ontzorgt zijn klanten met een volledig portfolio...
Essent profileert zich niet alleen in de markt als een zeer klantvriendelijk bedrijf, maar ook als een innovator pur sang. En eigenlijk draaien beide kwalificaties hierom, zegt...
Ondernemingen hebben te maken met toenemende regelgeving, vaak afkomstig van de Europese Unie. Als juridische en fiscale dienstverlener met kantoren in heel Europa en daarbuiten...
CSC plaatst de technologische oplossingen voor zijn klanten in een breder perspectief: het bedrijf adviseert zijn klanten om te allen tijde hun merk centraal te stellen, om ook...
De Nederlandse samenleving internationaliseert, digitaliseert en participeert. Dat brengt voor de politie nieuwe uitdagingen met zich mee, waar het personeelsbeleid op moet...
“Wij geloven in vrije keuze”, zegt Erno Kleijnenberg, bestuursvoorzitter van ONVZ Zorgverzekeraar. “We zijn ervan overtuigd dat verzekerden zelf moeten kunnen kiezen welke...
Strict Consultancy richt zich op advisering rondom de C van ICT. De kennis en ervaring op het gebied van communicatietechnologie strekt zich uit van de Mobile Enterprise en...
Een ERP-project is vaak minder succesvol dan de bedoeling is, omdat in heel veel gevallen niet wordt teruggegrepen op de businesscase die de basis was van het project. “Maar...
Vodafone zet stevig in op zijn communicatieportfolio voor de zakelijke markt met geïntegreerde –vaak gehoste – oplossingen voor vaste, mobiele en datadiensten. Voordelen:...
De eisen die aan ICT en de informatievoorziening worden gesteld, veranderen. Soms geleidelijk, soms in één keer. Bij een reorganisatie, bij de komst van een nieuw management...
“Groei stimuleert”, vindt Henny Kuijpers, één van de partners bij Bol Adviseurs. “Wij geloven in de positieve kracht ervan. We dagen ondernemers en onszelf uit om te...
Merken zijn open systemen geworden die groeien door interactie met de consument. Ze willen een opwindende en gelijkwaardige relatie met hun fans. Dat betekent dat bureaus steeds...
40% van de werkgevers wil graag bezuinigen op zakelijke mobiliteit. Aldus een onderzoek van TNS NIPO. Meestal ontbreekt echter een totaaloverzicht van de mobiliteitskosten en...
Hoe groot is de organische groei van uw organisatie? Dat is de centrale vraag waarmee The Brown Paper Company zijn klanten confronteert. Daarbij hanteert de organisatie haar...
Klanttevredenheid, klantloyaliteit, toegevoegde waarde. “Mooie beloftes waarmee menige ICT-dienstverlener schermt, maar wij maken het ook daadwerkelijk waar”, zegt Anton...