Menselijke aanpak in een data-driven wereld

Menselijke aanpak in een data-driven wereld

Als internationaal, vooraanstaand data-driven marketingbureau verhoogt Adeptiv klantwaarde met de ultieme mix van strategie, data, technologie, media en creatie. Adeptiv wil voor opdrachtgevers het verschil maken – en dat doet het bedrijf ook met dank aan het waardevaste aanbod.

“De digitale marketingbureaus Searchresult en Yourzine – beide hebben een hoge waardering van Emerce gekregen – zijn sinds de overname door PostNL ingebed in het nieuwe bedrijf Adeptiv”, aldus Michiel van Riemsdijk, CCO van Adeptiv. “Door onze krachten te bundelen hebben we alle data-driven marketingdisciplines onder één dak. Dat is essentieel; het speelveld van marketing blijft zich keihard ontwikkelen. Op het gebied van persoonlijke een-op-eendialoog. En ook op relevantie en toegevoegde waarde. De kernfilosofie van Searchresult en Yourzine nemen we mee in de ambitie van Adeptiv. We zullen verbindingen blijven leggen en samenwerken daar waar de klant het vraagt. Wij zijn nu het allerbeste data-driven marketingbureau, met zo’n 225 medewerkers in dienst. Onze kerncompetentie is datagedrevenheid, die door de aderen van Adeptiv vloeit.”

Dialoogmarketing

Van Riemsdijk vervolgt: “Als het gaat om het B2C-segment, werken we voor de sectoren fast moving, retail, finance, telecom en automotive. We bedrijven een aantoonbaar effectieve manier van marketing. Gerichte, hoogstpersoonlijke marketing, daar staan wij voor. We zijn trots op ons waardevaste aanbod. Van strategievorming, het creëren van relevante data-insights en het kiezen van de juiste technologie tot de ontwikkeling en continue optimalisatie van creatieve campagnes. Zo faciliteren we de volledige keten in huis.”

‘Alle data-driven marketingdisciplines onder één dak’

 Van tooling tot partnership

Van Riemsdijk: “Adeptiv verzorgt met en voor opdrachtgevers voor iedere consument de juiste boodschap, via het gewenste kanaal op het ultieme moment. Omnichannel branding, zodat merk en adverteerder er beide optimaal profijt van hebben. Alles realtime. We realiseren een integrale customer journey: van eerste oriëntatie, via aankoop tot het loyaal maken van consumenten aan het betreffende merk. Hier zijn we toe in staat mede dankzij de juiste tooling van onze A-partners, zoals Google, Selligent, Salesforce en Adobe. Tegelijkertijd kiezen we ervoor om op basis van een partnership samen te werken met onze klanten. Een menselijke aanpak in een data-driven wereld. We mogen veelal bogen op jarenlange samenwerkingen. We werken iedere dag voor onder andere Ahold, Essent, HEMA, PSA Benelux, Rituals, Triodos Bank, de Efteling, IKEA en Ziggo. Op onze site vind je awardwinnende campagnes en specifieke cases ontwikkeld voor uiteenlopende vraagstukken van opdrachtgevers.”