Klaar voor de toekomst (van marketing) met een Customer Data Platform

De meeste Customer Data Platforms schermen met kant-en-klare oplossingen. Dat klinkt makkelijk, maar in de praktijk loop je al snel tegen beperkingen aan. Ambitieuze professionals snappen dat je vroeg of laat – meestal vroeg – het systeem naar je eigen hand wil zetten. Een Customer Data Platform geeft je de volle controle over het inrichten van jouw best-of-breed IT-landschap.

Gouden bergen beloof je niet, die bouw je zelf
Maak out-of-the-box de meest geavanceerde buyer journeys en personalisatietoepassingen. Je werkt op basis van loepzuivere data en kan alles helemaal naar eigen inzicht inrichten. De interface is zeldzaam gebruiksvriendelijk. Kom je ergens toch niet uit, dan klop je aan bij onze support.

First party is the best party
First-party data wordt steeds belangrijker als brandstof van jouw marketingcampagnes. Het opbouwen van een één-op-één-relatie met de klant ligt aan de basis van het klantprofiel en levert de meest waardevolle asset aan jouw bedrijf. Wanneer je beter in staat bent de behoeftes van je klanten te begrijpen dan een concurrent, zal dat goed uitpakken voor de groei van je bedrijf.

Met volledige controle over de verzamelde klantdata benut je in de praktijk alle kansen voor groei. Zonder technische obstakels data delen met advertentieplatforms als Facebook en Google, real-time triggers versturen naar jouw e-mailpakket en personalisatie van webervaringen of customer service. Het CDP is de motor die het allemaal mogelijk maakt.

Door nu te investeren in een gestructureerde aanpak én te bouwen aan de first party relatie met de klant, ben je in de beste positie om te reageren op alle veranderingen in het landschap van de toekomst.

Onze succesformule is niet geheim
Ontwikkelen van een geslaagde personalisatie strategie is altijd een knap kunstje. Wij zijn pas tevreden wanneer jouw personalisatie project is geslaagd. Om alle valkuilen vóór te zijn hebben we veel tijd besteed aan het ontwikkelen van de ideale aanpak. Zo hebben we de meest succesvolle personalisatie use cases alvast voor je geselecteerd. Een goede basis is daarmee zo bereikt.

Ook wanneer het gaat over specifieke toepassingen, uniek voor jouw bedrijf, hebben wij altijd een antwoord paraat. We helpen je eenvoudig de optimale inrichting van Squeezely bepalen en al jouw doelen te behalen.

Teamwork makes the dream work
Deze aanpak zit diep verankerd in ons DNA. Ons team zit vol nieuwsgierige koppen en ondernemende wezens die klantcontact beter willen maken. Een team dat blije klanten maakt met oplossingen die persoonlijker, efficiënter, eenvoudiger en beter zijn dan hoe het was. We houden het altijd liever simpel en daarmee blijven we bereikbaar voor iedereen. Stap voor stap naar een duidelijk doel bewegen. Dat is niet alleen de basisgedachte waarmee wij onze klanten willen bedienen. Dat is onderdeel van ons bedrijf geworden. Zo is onze software ontstaan, maar zo zijn wij nu ook. Dat is ook de manier waarop team van Squeezely te werk gaat.

Uiteraard doen we dit niet alleen. We werken altijd nauw samen met onze partners en klanten. Ons Customer Support Team is altijd bereikbaar, dat stopt niet na het implementatietraject. Heb je liever een full-service aanpak? Onze gecertificeerde Squeezely partners kennen het platform van binnen en van buiten. Haal eenvoudig de expertise in huis die jij nodig hebt.

Snel aan de slag met jouw data doelen
Ook bouwen aan jouw eigen gouden berg? We helpen je graag op weg. Kansen zie je waarschijnlijk genoeg. Wat kan er beter in jouw customer journey? Hoe kun je klanten nog beter van dienst zijn? We praten graag met je verder. Vind ons op www.squeezely.tech.

 

Over de auteur

Tim Hoefnagel is Founder & Managing Director van Squeezely

Recente expert-content