Mobilee werkt dagelijks voor opdrachtgevers in de (semi)publieke sector en zakelijke dienstverlening in heel Nederland. Maar Mobilee is geen gewoon consultancybureau. “Wij positioneren ons als partner die adviseert én samen met de klant projecten realiseert. Want bij digitale transformaties draait het naast de techniek toch vooral ook om het mensgericht organiseren van processen.”
Dat Mobilee zich hierin onderscheidt, blijkt. “Wij krijgen van klanten als feedback dat onze consultants hun organisatie heel goed aanvoelen, kunnen levelen op elk niveau, sterk zijn op de inhoud en met energie en plezier hun organisatie in beweging kunnen krijgen.”
Het succes schuilt volgens Bloemers dan ook in de mensen. “Onze medewerkers zorgen ervoor dat digitale transformatie geen abstract concept is, maar een praktisch, mensgericht proces dat bedrijven vooruithelpt.” Niet voor niets investeert Mobilee continu in groei, verbinding en werkplezier van de eigen professionals. “Naast oog voor de inhoud is er ook veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. We letten erop dat onze consultants goed in hun vel zitten en proberen elkaar telkens beter te maken.”
Die investering in goed werkgeverschap vertaalt zich naar een hoge klanttevredenheid. Want dat is het doel. Bakker: “Wij willen betekenisvolle impact hebben, onze klanten helpen om hun klanten beter te kunnen bedienen. Zodat bijvoorbeeld burgers sneller en patiënten beter worden geholpen. Daar doen we het voor.”
- MT1000-2025
- Arthur Lubbers
- Download artikel