“Een klant die met ons werkt, wordt weer blij van de IT-omgeving.” Dat is volgens CEO Thijs Mos de missie van IT Synergy. “Dat realiseren we door ervoor te zorgen dat de servicedesk fantastisch functioneert, dat de mensen die daar werken echt contact maken met de klant en door te delen waar bepaalde informatie te vinden is.” Een belangrijk doel daarbij is, dat eindgebruikers die naar de servicedesk bellen een volgende keer niet nog eens contact hoeven te zoeken met dezelfde vraag. “Daarom geven we uitleg en investeren in het partnership met de klant.”
Die warme relatie bouwt IT Synergy niet alleen op met de klanten, maar zeker ook intern, met het eigen personeel. Mos: “Hoe meer we ervoor zorgen dat het personeel plezierig werkt in het bedrijf, hoe meer we zien dat ze langer bij ons werken. En dat ze hun enthousiasme op klanten en potentiële klanten overdragen. Het is een feestje om onze klant te zijn.” Dat is volgens de CEO alleen te realiseren door nauwe samenwerking. “IT Synergy is niet alleen onze naam, maar nadrukkelijk ook ons streven”, legt Mos uit. “We zijn een bedrijf waar je in verbinding bent met elkaar en waarin we samen een mooie werkomgeving bouwen.” Die synergy uit zich ook in de diversiteit binnen het team. “Hier werken heel verschillende persoonlijkheden. Zo vormen we een diverse organisatie die een grote diversiteit aan opdrachten en opdrachtgevers aankan.”
- Emerce 100-2024
- Mels Dees
- Download artikel