Wil een bedrijf in deze dynamische tijd overleven, dan moet het volgens RedFoxBlue excelleren in data, proces en mens. “Wij helpen bedrijven transformeren naar een wendbare en continu lerende organisatie”, zegt managing partner Robert Hamminga. “We doen dit door data-analyse te koppelen aan procesoptimalisatie en ervaringsgericht leren. Een traject waarbij we diepgaande marketing- en saleskennis inbrengen. Onze consultants zijn dag in, dag uit met sales bezig. Ze hebben een ruime praktijkervaring als commercieel directeur of salesmanager, zodat ze weten wat er nodig is om als ondernemer resultaat te boeken. Omdat ze heel diverse achtergronden hebben, vindt er binnen ons team een goede kruisbestuiving plaats. Oplossingen die in de ene branche gemeengoed zijn, blijken vaak ook in andere branches het succes te vergroten.”
RedFoxBlue staat sinds de oprichting in 2000 garant voor commercieel resultaat. “We kunnen ruim 500 referentiecases overleggen”, zegt managing partner Frank Lieshout. “Daaruit blijkt dat onze werkwijze binnen 12 maanden zorgt voor een rendementsverhoging van minimaal 10%. Het geheim van ons succes? Onze integrale aanpak. Wij lijnen alles perfect uit: data, customerjourney, systemen en salesmensen. De situatie bepaalt de prioriteit. Wij bieden ondersteuning op afzonderlijke onderdelen of het geheel. We verliezen echter nooit de samenhang uit het oog. Hierin onderscheiden wij ons van andere bureaus. Ook niet onbelangrijk: we borgen onze kennis en kunde bij opdrachtgevers, zodat ze ook in de toekomst wendbaar en zelflerend zijn. Bedrijven waarderen onze werkwijze. Dat blijkt niet alleen uit de referentiecases, maar ook uit onze hoge positie in de MT1000.”
- MT1000 - 2018
- Marco Mulders
- Download artikel